InterClassics & TopMobiel 2015

Transaxlemeetings, forummeetingen tourritten, koffieklets etc...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: InterClassics & TopMobiel 2015

Bericht door Melvivio »

Yes, zeker leuk! :thumbs:

Was ook een best goede (verkoop) beurs. Stand waarmee ik binnenwas op het einde van de avond nog maar nieuwe auto's geplaatst, alles was verkocht. Weinig Alfa (Montreals voor belachelijke prijzen) slechts 1 Alfetta zo heb ik begrepen maar vooral veel van hetzelfde. Amerikanen de bekende modellen, braadwurst's, enkele Mercs etc. Dacht dat het thema Jaguar was, maar vond dat daar weinig mee gedaan was. De Grand Prix classics waren natuurlijk wel imposant, maar ook dit was erg statisch en de informatie over de auto's erg beknopt.

Kortom, de twee hoofdthema's waren naar mijn mening matig uitgewerkt.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Gebruikersavatar
modellisimo
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1008
Lid geworden op: 24 nov 2009, 21:13
Locatie: Beesel

Re: InterClassics & TopMobiel 2015

Bericht door modellisimo »

Kan mij hier helemaal in vinden. 2x een Alfetta Berlina chroombumper. Een voor €14500 en de ander voor ongeveer €8000 als ik mij dat nog goed herinner. Die eerste had ook maar slechts 35500 km gereden en was een 1600 uit 1976. Eerste lak en stond bij de firma Ruyl. Ik heb toch meer Alfa's gezien waaronder een Giulia GTC voor €80000. Ik verlang nu al weer naar meer, dus naar Techno Classica.
Alfa Giulietta
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8876
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: InterClassics & TopMobiel 2015

Bericht door AlfettaOwner »

Yep, techno classica, the next to be :mrgreen:
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
gtv1981
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1123
Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
Locatie: Sint Niklaas Belgie

Re: InterClassics & TopMobiel 2015

Bericht door gtv1981 »

GTV42.0 schreef:Mannen, even een vraag. Als er een Alfetta GTV TurboDelta staat, wie wil er dan even kijken naar het chassisnummer en deze voor mij noteren?
bedoel je deze delta :?: (derde foto)
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f ... 6&start=45" onclick="window.open(this.href);return false;
gr sven
Plaats reactie