17 juni 2018 Classic Rally Heeze 7e Editie

Transaxlemeetings, forummeetingen tourritten, koffieklets etc...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

17 juni 2018 Classic Rally Heeze 7e Editie

Bericht door Melvivio »

Hallo allen,

Allereerst, ja ik heb mijn Gtv6 nog en ga er dit jaar stuk meer mee te doen dan vorig jaar. Na Assen 2016 door diverse redenen de Alfa onder de hoes moeten stallen, zo kan dat gaan met de 2e auto. Voornaamste reden is dat door werk de hobby verdrongen was.
Hobby moet blijven, wat daar is dit veel te leuk voor. Hoe kon ik daar dan voor zorgen? Door mede in de organisatie te stappen van Classic Rally Heeze. Bij ons in het dorp al jaren een gerenomeerde hoogwaardige puzel rally.
Over het algemeen ontbreken de Alfa's. De Alfetta's al helemaal.
Er gaat er in ieder geval 1 mee rijden.. die van mij :lol: . Liefst zie ik er nog meer. Mochten jullie dit gaaf vinden en hebben jullie tijd, dan graag tot ziens in Heeze.

Groet,
Melcher.
Ps. Ik zal te zijner tijd mijn project topic eens afstoffen en updaten.
Beste rally -enthousiast,

Over 8 weken kun je weer met je opgepoetste bolide aan de start verschijnen in Heeze. Tenminste als je je hebt aangemeld als deelnemer...
Noteer zondag 17 juni 2018 in je agenda voor de komende editie, het belooft weer een geweldige rally-dag te worden!

We zijn blij verrast dat we al 40 inschrijvingen hebben mogen ontvangen en we hebben nog 30 startplaatsen te verdelen.
Vorig jaar was de inschrijving snel vol en hebben we de wachtlijst moeten hanteren.
Schrijf je daarom nu in voor één van de drie klassen, te weten: Elegance, Tour of Sport. Net zoals vorige jaren voor elk wat wils.

Bezoek daarvoor onze website http://www.ClassicRallyHeeze.nl en lees op je gemak alle info door.

Vul het hier bijgevoegde formulier in, scan of fotografeer het ingevulde formulier en stuur het per mail naar RallyHeeze@gmail.com.

Een voorproefje van wat je die dag kunt verwachten heeft Heeze24 in een kort filmpje samengevat.


We starten weer bij dorpshuis 't Perron. De finish hebben we dit jaar bij Landgoed Hotel Kapellerput in Heeze.
We gaan daar samen borrelen bij de finish om daarna van een heerlijk 3-gangen diner te genieten.

Eventueel als opfrisser of introductie tot het kaartlezen is er op woensdagavond 13 juni een avondcursus navigeren.
Het is ook mogelijk om een uitgebreide dagcursus te volgen op zaterdag 26 mei (voor beginners) of zondag 27 mei (voor gevorderden). Informeer voor meer informatie.

Voor degenen die graag voor of na de rally in Heeze overnachten heeft Kapellerput kamers beschikbaar.
Met kortingscode Rally2018 op http://www.kapellerput.nl kun je deze reserveren.

Wij begroeten je graag aan de start op 17 juni in Heeze!

Namens het bestuur, met sportieve groeten,

Juul Jochems
Nico van de Leur
Tom Odijk
Marc Vos
Melcher Derks

Stichting Classic Rally Heeze
p/a de Boelakkers 33
5591 RA Heeze
RallyHeeze@gmail.com
http://www.ClassicRallyHeeze.nl
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Plaats reactie