noem mij maar Rav, dat ben ik inmiddels gewend
Ik heb een stuk of 8 Alfa's gehad en momenteel heb ik alleen nog een 75 imola. De imola is niet echt standaard meer: er zit een V6 onderstel onder maar dan met 4 gaats velgen. Er hangt een gereviseerde TS bak onder met V6 koppeling en drukgroep. De 3.0V6 12v is gereviseerd en ligt op de achterbank (moet nog ingebouwd worden :biggrin: )
Ik zag hier op de gebruikerslijst al een heleboel goede oude bekende dus wat mij betreft wordt het hier gezellig!
ciao
een nieuwe newbie... Ravado
- ravado
- Novizio
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 28 aug 2006, 21:25
- Locatie: lelystad
een nieuwe newbie... Ravado
alfa 75 imola maar dan met een gereviseerde 3.0V6 12v en TS bak en onderstel gemodificeerd...
- Marco
- Alfetta Membro
- Berichten: 421
- Lid geworden op: 28 apr 2006, 21:47
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8877
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
- ravado
- Novizio
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 28 aug 2006, 21:25
- Locatie: lelystad
ik heb geen 2 liter ts... de motivatie om een V6 koppeling met drukgroep te monteren heeft te maken met het feit dat de V6 200+ pk en veel NM's moet gaan leveren.... een TS koppeling en drukgroep is daar minder goed tegen bestand....AlfettaQO schreef:Bij deze dan, hallo Rav & welkom.
Even een vraag uit de losse pols. Stel, 2.0 TS + 2.0 bak. Is er dan een aanwijsbaar voordeel om een V6 koppeling en drukgroep te monteren (lees: merk je nu een verschil met standaard)?
Marco
met alleen een 2 liter ts in het vooronder heeft het geen nut om een V6 koppeling en drukgroep te monteren....
alfa 75 imola maar dan met een gereviseerde 3.0V6 12v en TS bak en onderstel gemodificeerd...