Walter stelt zich voor

Hier kun je je voorstellen aan de rest van de leden en forumgebruikers.
Plaats reactie
walter
Novizio
Novizio
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2011, 20:39

Walter stelt zich voor

Bericht door walter »

Hallo allen,

De naam is Walter van Sloten, standplaats Hilversum, en ik ben sinds drie weken de gelukkige eigenaar van een prachtige zilvergrijze Alfetta 1.8 berlina uit 1976, slechts negen maanden jonger dan zijn eigenaar.

Eigenlijk had ik nog maar recent besloten om weer een Alfetta (of een GT/GTV, of in elk geval iets met een transaxle...) te gaan aanschaffen, maar liep al vrij snel tegen deze aan. Hij bleek vlak bij mijn werk te staan en een afspraak voor een bezichtiging was snel gemaakt. Een proefrit bestaand uit twee rondjes in een parkeergarage is meestal niet de manier waarop ik een auto aanschaf, maar deze kon ik niet laten staan...

15 jaar geleden heb ik een Alfetta 2.0 met carburateurs gehad, kenteken NV-16-KP (bij de RDW niet meer bekend) en daarna nog drie Alfa 33's versleten. Ik had indertijd een bijbaan bij Alfa dealer Auto Koen in Blaricum, maar toen ik daar wegging verwaterde de Alfa liefde in de loop der tijd. Diverse auto's van verschillende merken volgden in de loop der jaren, maar er bleef altijd een soort spijt sluimeren dat ik die Alfetta verkocht had. Afgelopen voorjaar reed ik mee met een klassiekerrally en kwam daarbij een aubergine Alfetta berlina tegen (omgeving Nieuwegein, en niet eens een deelnemer...). Dat was de druppel.

Ik heb nog geen foto's gemaakt, maar de verkoper heeft zijn advertentie hier op het forum geplaatst,
daar is een en ander te zien.
zie: viewtopic.php?f=11&t=3311&hilit=ruviano" onclick="window.open(this.href);return false;
Het Nardi stuur is vervangen voor een origineel houten Alfa stuur. Eigen foto's zullen ongetwijfeld binnenkort volgen.
Ik werk overigens voor het tijdschrift Autovisie, en ben van plan om in de rubriek 'onze garage' af en toe wat updates te doen over mijn Alfetta-ervaringen.
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Re: Walter stelt zich voor

Bericht door Fetta »

Welkom.
Een alfetta verkopen heeft spijt altijd als resultaat...... :mrgreen:

Nu proberen deze 1.8 zo mooi te houden.
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
Gebruikersavatar
GTV
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2368
Lid geworden op: 23 dec 2005, 11:39
Locatie: Elsloo/Stein limburg

Re: Walter stelt zich voor

Bericht door GTV »

Welkom :wink: veel plezier hiero
Alfetta GT 1.6 '78 import
Alfetta GTV 2000 TS '79
Alfa 75 91' TB Imola
GTV 916 TS
156 SW
Duc 1199S Panigale
CR500
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1842
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:44
Locatie: 2 km naast wielen dld
Contacteer:

Re: Walter stelt zich voor

Bericht door twinnyspark »

Welkom Walter, zoals al eerder gezegd, bijzonder mooie alfetta.

Veel plezier hier op het forum, en updates mag je hier ook bijhouden.

Bedoel je http://www.yourvirtualgarage.com/dashboard" onclick="window.open(this.href);return false; met "onze garage"??

Dus van de eerstvolgende meeting van de Alfetta boys komt er een mooi verslag in de Autovisie te staan?
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
walter
Novizio
Novizio
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 mei 2011, 20:39

Re: Walter stelt zich voor

Bericht door walter »

Nope, your virtual garage is niet aan Autovisie verbonden, we hebben dat ooit een beetje geprobeerd te promoten maar het sloeg niet echt aan. Onze Garage is een rubriek waarin de testredacteuren verslagen bijhouden van hun duurtestauto's, maar waarin ook af en toe leuke prive-auto's aan bod komen. Bijvoorbeeld de Giulia van de ex-hoofdredacteur, de Porsche 924 van de eindredacteur en mijn braadwurst 323i e30 die ik voorheen had.

Als ik bij die meeting ben dan kan ik daar zeker wat over schrijven... :grin:
Overigens ben ik geen redacteur, ik ben artdirector van beroep, dus verwacht geen prachtige sfeerreportages...
Gebruikersavatar
gtv1981
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1123
Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
Locatie: Sint Niklaas Belgie

Re: Walter stelt zich voor

Bericht door gtv1981 »

welkom ook uit deze richting
gr sven
Angro
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 346
Lid geworden op: 04 jun 2008, 21:58
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Walter stelt zich voor

Bericht door Angro »

Welkom Walter, mooie Alfetta
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: Walter stelt zich voor

Bericht door GTV42.0 »

Hallo en welkom hier Walter eusa_clap.gif Hoop dat je veel plezier gaat beleven aan je Alfetta en met dit forum :thumbs:
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2106
Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
Locatie: Barendrecht

Re: Walter stelt zich voor

Bericht door Carbo »

Welkom Walter!
Ik werk overigens voor het tijdschrift Autovisie, en ben van plan om in de rubriek 'onze garage' af en toe wat updates te doen over mijn Alfetta-ervaringen.
Dat is grappig! Nico de Jong heeft naar mijn mening ooit een fantastisch artikel in Autovisie geschreven bij de introductie van de GTV6! De titel luid" Rijden met de echtste Alfa" een gouden zinsnede "wij voorspellen dat rijders van deze auto weer van die gekke handschoentjes zullen gaan dragen". Ja ja good old Nico de Jong had een goede smaak!

Ik zie dat dat is doorgezet; echte autoliefhebbers kiezen voor een achterwielaangedreven Alfa :grin:
Carl
Gebruikersavatar
modellisimo
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1008
Lid geworden op: 24 nov 2009, 21:13
Locatie: Beesel

Re: Walter stelt zich voor

Bericht door modellisimo »

Ook namens mij hartelijk welkom en vele mooie km gewenst met jouw mooie Alfetta.
Alfa Giulietta
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: Walter stelt zich voor

Bericht door Melvivio »

Zag dat ik je nog niet 'Welkom' had geheten, dus bij deze!
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Gebruikersavatar
Coniglio
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 210
Lid geworden op: 05 okt 2008, 21:18
Locatie: Limburg (B)

Re: Walter stelt zich voor

Bericht door Coniglio »

Nice, stijlvol grijs :thumbs:
Plaats reactie