toe aan een Alfetta?

Hier kun je je voorstellen aan de rest van de leden en forumgebruikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
alleggerita
Novizio
Novizio
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2012, 22:24
Locatie: Uden
Contacteer:

toe aan een Alfetta?

Bericht door alleggerita »

Ik ben eigenlijk geen 116 man. Ik geloof in de 105. Ik heb de afgelopen 22 of 23 jaar alleen maar Bertones gehad. Hele goeie, hele slechte, hele foute , halve, onderdelen, alles. Ik ben er trouwens alleen maar armer van geworden.

Elke winter had ik wel een tussenauto. Een Alfetta, Giullietta, Sprint, Volvo 343, Fiat 123P. Via een mannetje een APK erop en weg ermee. Na een paar jaar kreeg ik mijn eerste lease auto. Daarna heb ik er nog ontelbare afgewerkt. En nu ben ik misschien toch toe aan een Alfetta 2.0. Mijn mooiste Alfetta herinneringen zijn van een '82 demo auto die ik in '94 van de eerste eigenaar kocht. In goed overleg hebben we de auto na 2 jaar na de sloop gebracht. 1 jaar ben ik er mee op vakantie geweest naar het Gardameer. Een onbewaakt moment vrouw en kinderen afgezet bij het meer, en daarna in m'n eentje naar Arese gescheurd..... Het museum was toen ook nog normaal toegankelijk en je kon nog onder de 159 van Fangio gaan liggen voor een paar foto's.

Vroeger was ik wel van heel erg orgineel en zo, en een GTA was mijn allergrootste droom. Als je wat ouder wordt dan verandert ook de kijk op de dingen. Het is dus misschien vloeken in de kerk hier maar ik zou nog wel eens een Pagano willen bouwen......
Plaats reactie