foto's

Hier kun je je voorstellen aan de rest van de leden en forumgebruikers.
Plaats reactie
Silvester
Novizio
Novizio
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 aug 2015, 09:13
Locatie: Hilversum

foto's

Bericht door Silvester »

Goedemiddag ik kijk regelmatig naar het forum maar vind het jammer dat er geen foto's te zien zijn die wel ooit geplaatst zijn. Hoe kan dat en is het niet op te lossen?
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: foto's

Bericht door Melvivio »

Tenzij dat ze geupload zijn op deze website server zelf zullen ze te zien blijven. Velen van de leden, (waaronder ik) hebben gebruik gemaakt van een (ooit) goede gratis afbeeldingen beheerder. (photobucket, tinypic, imgur). In mijn topic bijvoorbeeld staan / stonden veel foto's die nu of lastig zichtbaar zijn omdat de externe beheerder de voorwaarden gewijzigd heeft. Vele leden zijn niet meer actief, of hebben geen zin om een andere beheerder te zoeken om dan alles te herstellen. Ook niet om voor de huidige te betalen.

Concluderend, upload een foto als bijlage naar deze website, dan is de kans groot dat het zichtbaar blijft :thumbs:
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
diedjee
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 307
Lid geworden op: 21 mei 2012, 17:36

Re: foto's

Bericht door diedjee »

Imgur was iig paar weken geleden ook nog prima site om gratis te uploaden en op forum te plaatsen.

Gr
DJ
diedjee
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 307
Lid geworden op: 21 mei 2012, 17:36

Re: foto's

Bericht door diedjee »

Net ff gekeken bij m'n te koop items de foto's zijn nog zichtbaar. Deze staan op Imgur. Dat werkt dus nog gratis.
Behalve degene die ik zelf heb verwijderd omdat spullen verkocht zijn.

Gr
DJ
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8876
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: foto's

Bericht door AlfettaOwner »

Ik heb in 2017 reeds hierin proberen te voorzien in een eigen upload op de server van dit forum.
Als je er niet helemaal uitkomt hoe de foto's toe te voegen zie onderstaande link, lukt het nog steeds niet laat maar even weten.

Foto's toevoegen aan je eigen topic, hoe doe je dit ?


Bij diverse topics heb ik de foto's zelf gedownload en weer opnieuw erin geplaatst met als de doel de foto's zichtbaar te houden.
Kostte echter enorm veel tijd.
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Plaats reactie