Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Tevens NON Alfetta projecten.
Plaats reactie
Angro
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 346
Lid geworden op: 04 jun 2008, 21:58
Locatie: Hellevoetsluis

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door Angro »

Wat mij betreft onder "projecten" - blijft veel werk :shock:
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door Melvivio »

Ik stel voor om dit topic te splitsen.....

De eerste intentie van dit topic was namelijk het uitwisselen van detailing-technieken & ervaringen met poets-producten.
Gezien het feit dat dit niet alleen over Alfetta's zal gaan (eis projecten topic) zou ik dit ^^ in het Alfetta Cafe laten gebeuren. (= variant van Forum-Cafe SCARB neem ik aan? Dus zaken off-topic van Alfetta's is toegestaan :?: )

Tevens zou dit een soort showroom voor ONZE Alfetta's kunnen zijn (& je polytoer werk/klussen) in tegenstelling tot het Mooiste Alfetta,GT,GTV,GTV6topic? Hier bespreek/post je de 'voor je smaak' mooiste, niet hoofdzakelijk je eigen auto.

De 'handleidingen' of DIY (do-it-yourself) in z'n geheel opnemen in het aankoop advies gedeelte zou ik niet doen... Immers de intentie hiervan was/is dat je nog geen 116 hebt? Een verwijzing maken naar deze (of de uiteindelijke) plek van het topic lijkt mij wel een goed idee.

Een uiteindelijke logische plek zou ik vinden het 'Testverslagen, instructieboekjes etc.' gedeelte. (Het kan zoals gesteld naslag-werk worden)
In het Project-gedeelte kan het ook, maarrrrrr.... In dat sticky-topic zouden dan ook items als;
stabilisator rubbers vervangen,
xenon in mijn koplampen,
welke aanpassingen moet ik maken aan mijn grille & waarom,
allemaal bij kunnen komen. Een mooie collectie van deze topics lijkt mij een sticky wel waard. Echter dit creeër is uren moderating.....

Persoonlijk mis ik in het Aankoop advies Alfetta Transaxles zowiezo wel een enkele items, maar dat terzijde..
Voor dit geval zou (naar mijn mening) er wel een juiste toevoeging zijn! Namelijk een nieuw kopje!
Bijvoorbeeld: Wat te doen nu 'ik' in het trotste bezit ben van een Alfetta.

Daar zou ik de hyper-links naar:
project (restauratie) topics,
de haynes manuals e.d.,
deze was & exterieur-controle handleidingen,
116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen,
basicly all sticky's allemaal onderbrengen.

Disclaimer: Dat is mijn mening though.......
Ik zal er nog eens goed over na-denken, want in elk forum-gedeelte sticky's maken is een BERG werk. (Daar komt bij dat dat 'goed' moderating erg lastig is & frustrerend kan zijn)
Het is Uitermate handig als alles eenmaal geordend is! Dat wel!!! & het draagt een hoop bij aan de simpelheid/overzicht van het forum..... Tevens leid dit het gebruik in juiste banen. Zo is Ricambi Originale ook ontstaan gok ik. (helaas nog deels under-construction & niet meer werkend)
Ik besef dat dit een :schrik: idee is over het gebruik van het forum? O:) Consequentheid en het hebben van één stijlstructuur lijkt mij voornaam voor een forum. Of de taak van forum ordenen gedaan moet worden door de Administrator betwijfel ik. Normaal (grotere forums) zie je wel enkele moderator's die het forum verzorgen. Administrator bepaald de richting. Mee eens?
Eventuele ideeën kan ik ook posten in Website/Forum perikelen, mochten we hier verder over door willen kletsen.....? (of loop ik nu te hard van stapel haha :eek: )
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8876
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door AlfettaOwner »

Melvivio schreef:Ik stel voor om dit topic te splitsen.....

De eerste intentie van dit topic was namelijk het uitwisselen van detailing-technieken & ervaringen met poets-producten.
Gezien het feit dat dit niet alleen over Alfetta's zal gaan (eis projecten topic) zou ik dit in het Alfetta Cafe laten gebeuren. (= variant van Forum-Cafe SCARB neem ik aan? Dus zaken off-topic van Alfetta's is toegestaan :?: )

Tevens zou dit een soort showroom voor ONZE Alfetta's kunnen zijn (& je polytoer werk/klussen) in tegenstelling tot het Mooiste Alfetta,GT,GTV,GTV6topic? Hier bespreek/post je de 'voor je smaak' mooiste, niet hoofdzakelijk je eigen auto.

Juist het feit dat veel zaken aangaande de alfetta roestknelpunten hier door jou in kaart piekfijn worden gebracht maakt het zeker interessant deze lijn door te trekken. Ik neem aan dat je nog verder gaat gezien de hoeveelheid werk die er reeds inzit.
Dit wordt zeker door velen zeer gewaardeerd en is een welkome aanvulling.

Rijtesten, speciaal gereedschap etc hoort niet in een cafe evenals deze "alfetta showoff".
Juist door deze te ordenen in rubrieken of anderzijds onder de aandacht te brengen in relatie tot andere lectuur maakt dat het in de picture blijft ieder.


De 'handleidingen' of DIY (do-it-yourself) in z'n geheel opnemen in het aankoop advies gedeelte zou ik niet doen... Immers de intentie hiervan was/is dat je nog geen 116 hebt? Een verwijzing maken naar deze (of de uiteindelijke) plek van het topic lijkt mij wel een goed idee.
Een verwijzing was ook mijn voorstel daarin, het "aankoopadvies" moet overzichtelijk blijven.
Linken daarin zijn als extra attentiepunten voor die welke meer willen weten.
Jouw draadje daarin past uitstekend naar mijn mening.

Een uiteindelijke logische plek zou ik vinden het 'Testverslagen, instructieboekjes etc.' gedeelte. (Het kan zoals gesteld naslag-werk worden)
In het Project-gedeelte kan het ook, maarrrrrr.... In dat sticky-topic zouden dan ook items als;
stabilisator rubbers vervangen,
xenon in mijn koplampen,
welke aanpassingen moet ik maken aan mijn grille & waarom,
allemaal bij kunnen komen. Een mooie collectie van deze topics lijkt mij een sticky wel waard. Echter dit creeër is uren moderating....
Ik heb al veel ideeën gehad over het forum en enkelen reeds omgezet.
In grote lijnen weet ik waar naartoe te gaan echter blijf ik afhankelijk van de informatie die wordt aangereikt door derden.
Die informatie omzetten naar de juiste rubriek heeft zijn tijd nodig omdat deze "mondjesmaat" binnenkomt.
Nu al een rubriek creëren voor iets wat misschien gaat komen blijft onoverzichtelijk en kost evengoed veel werk.

Ik had al ideeën om over elk type alfetta (sedan dan wel coupe) een apart draadje te maken welke is voorzien van specifieke type informatie met foto's etc.. De eerste opzet is er ook geweest doch alles opzetten en informatie binnenkrijgen die ook echt relevant is kost veel meer werk en tijd.

Ik sta altijd open voor suggesties :grin:

Persoonlijk mis ik in het Aankoop advies Alfetta Transaxles zowiezo wel een enkele items, maar dat terzijde..
Voor dit geval zou (naar mijn mening) er wel een juiste toevoeging zijn! Namelijk een nieuw kopje!
Bijvoorbeeld: Wat te doen nu 'ik' in het trotste bezit ben van een Alfetta.

Daar zou ik de hyper-links naar:
project (restauratie) topics,
de haynes manuals e.d.,
deze was & exterieur-controle handleidingen,
116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen,
basicly all sticky's allemaal onderbrengen.
Ik sta altijd open voor ideeen/suggesties/opmerkingen etc...
Heb je aanvullingen of verbeteringen of staat er onjuiste info in hoor ik dat heel graag.
Kan in een topic (loopt nog ergens en draadje over in het het cafe) of via pb.

De "Wat te doen nu 'ik' in het trotste bezit ben van een Alfetta." lijkt me wel een leuke aanvullingen idd :thumbs:
Je hebt ideeën te over zie ik O:)


Disclaimer: Dat is mijn mening though.......
Ik zal er nog eens goed over na-denken, want in elk forum-gedeelte sticky's maken is een BERG werk. (Daar komt bij dat dat 'goed' moderating erg lastig is & frustrerend kan zijn)
Het is Uitermate handig als alles eenmaal geordend is! Dat wel!!! & het draagt een hoop bij aan de simpelheid/overzicht van het forum..... Tevens leid dit het gebruik in juiste banen. Zo is Ricambi Originale ook ontstaan gok ik. (helaas nog deels under-construction & niet meer werkend)
Ik besef dat dit een :schrik: idee is over het gebruik van het forum? O:) Consequentheid en het hebben van één stijlstructuur lijkt mij voornaam voor een forum. Of de taak van forum ordenen gedaan moet worden door de Administrator betwijfel ik. Normaal (grotere forums) zie je wel enkele moderator's die het forum verzorgen. Administrator bepaald de richting. Mee eens?
Eventuele ideeën kan ik ook posten in Website/Forum perikelen, mochten we hier verder over door willen kletsen.....? (of loop ik nu te hard van stapel haha :eek: )

Organiseren is steeds aanpassen op veranderende omstandigheden.
Omstandigheden in deze zijn bv: toegereikte informatie, discussies, specifieke vraagstelling, aangereikte lectuur zoals testbladen etc..

Deze kunnen nu heel anders zijn dan over 5 jaar, wel moet er een leidraad zijn met een goede basisstructuur.
Het is moeilijk om direct alles in rubrieken op te delen, te veel rubrieken maakt het onoverzichtelijk.
Vandaar dat ik voor bepaalde items NU even met sticky's maak en ze in reeds bestaande rubrieken onder probeer te brengen om ze strakjes te kunnen ordenen.
De grote indeling is er wel, het forum zou anders niet werken.

Wellicht dat het in de nabije toekomst niet anders kan dat er een moderator bij moet komen.
Tot die tijd probeer ik zelf alles in goede banen te reiken en alle info en opmerkingen die ik van ieder krijg mee te nemen om het geheel te laten werken.

Dat niet alle rubrieken de juiste info laten zien bv "Techniek Documentatie" komt omdat het forum compleet is omgezet naar een andere naam.

Indien iemand zich geroepen voelt om een specifiek rubriek (of reeds bestaande) op te zetten, in te delen en te onderhouden en dit voor de komende minimaal 2 jaar wilt doen mag hij/zij zich opgeven via pb O:)

Melcher, hartelijk dank voor je inbreng en commentaar :thumbs:
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door Melvivio »

AlfettaOwner schreef:Ik neem aan dat je nog verder gaat gezien de hoeveelheid werk die er reeds inzit.
Dit wordt zeker door velen zeer gewaardeerd en is een welkome aanvulling.

Rijtesten, speciaal gereedschap etc hoort niet in een cafe evenals deze "alfetta showoff".
Juist door deze te ordenen in rubrieken of anderzijds onder de aandacht te brengen in relatie tot andere lectuur maakt dat het in de picture blijft.
Ik ga zeker verder de vervuiling van de Alfetta verwijderen! En waar mogelijk het roestproces stopzetten & beschermen. Dit zal ik documenteren!

Als je alleen de technieken van iets doen en het tonen van de resultaten hiervan gaat bespreken (klets & off-topic post uitsluiten), ben ik het met je eens 'projecten' de betere plek is voor een topic als dit!
AlfettaOwner schreef:Een verwijzing was ook mijn voorstel daarin, het "aankoopadvies" moet overzichtelijk blijven.
Linken daarin zijn als extra attentiepunten voor die welke meer willen weten.
Jouw draadje daarin past uitstekend naar mijn mening.
Mee eens! Goed idee!

AlfettaOwner schreef:In grote lijnen weet ik waar met het forum naartoe te gaan, echter blijf ik afhankelijk van de informatie die wordt aangereikt door derden.
Die informatie omzetten naar de juiste rubriek heeft zijn tijd nodig omdat deze "mondjesmaat" binnenkomt.
Nu al een rubriek creëren voor iets wat misschien gaat komen blijft onoverzichtelijk en kost evengoed veel werk.

Ik sta altijd open voor suggesties :grin:
Allright! Een goed forum creeëren is erg lastig. Zeker mbt technische informatie. Houd de stijl aan die JIJ fijn vind! Als de informatie te langzaam binnen komt, zou ik kijken naar meerdere forum's mbt de Alfetta. Iedereen hakt eenzelfde boom om, alleen in een ander land. Wat hier niet is, is daar misschien wel. Beter goed gecopieerd dan slecht nieuw of helemaal niet verzonnen? O:) Voor mijn Alfetta zit ik momenteel op 4 fora....
AlfettaOwner schreef:Ik sta altijd open voor ideeen/suggesties/opmerkingen etc... mbt Aankoop advies Alfetta Transaxles
Heb je aanvullingen of verbeteringen of staat er onjuiste info in hoor ik dat heel graag.
Kan in een topic (loopt nog ergens en draadje over in het het cafe) of via pb.

De "Wat te doen nu 'ik' in het trotste bezit ben van een Alfetta." lijkt me wel een leuke aanvullingen idd :thumbs:
Je hebt ideeën te over zie ik O:)
Okey! Ik ga enkele dingen na-lezen en het draadje in het 'cafe' opzoeken.
Gepost door de makers van het aankoop advies?
Mochten andere leden ook ideeën hebben zouden ze kunnen inhaken? Immers 'van Alfetta owners, voor Alfetta owners!'.

Organisatorisch ben ik redelijk sterk schijnt :roll: ... Ik overweeg een carierre switch naar Facility Management maar dit terzijde.... Ideeën & structuren komen bij mij wel vaker aanwaaien ja :grin:
AlfettaOwner schreef:Organiseren is steeds aanpassen op veranderende omstandigheden.
Omstandigheden in deze zijn bv: toegereikte informatie, discussies, specifieke vraagstelling, aangereikte lectuur zoals testbladen etc..

Deze kunnen nu heel anders zijn dan over 5 jaar, wel moet er een leidraad zijn met een goede basisstructuur.
Het is moeilijk om direct alles in rubrieken op te delen, te veel rubrieken maakt het onoverzichtelijk.
Vandaar dat ik voor bepaalde items NU even met sticky's maak en ze in reeds bestaande rubrieken onder probeer te brengen om ze strakjes te kunnen ordenen.
De grote indeling is er wel, het forum zou anders niet werken.
Deels mee eens. De auto is al ruim 30jaar oud ditto de technieken mbt onderhouds beurten, wat wel werkt en wat niet. Op een gegeven moment is volgens mij elke vraag wel al eens gesteld. Of er een antwoord op gegeven is, is een 2e iets. Dus of dit over 5 jaar verandert....?

Je aanpak mbt informatie ordenen is een manier die ik ook toe zou passen!
AlfettaOwner schreef:Wellicht dat het in de nabije toekomst niet anders kan dat er een moderator bij moet komen. Dat niet alle rubrieken de juiste info laten zien bv "Techniek Documentatie" komt omdat het forum compleet is omgezet naar een andere naam.

Indien iemand zich geroepen voelt om een specifiek rubriek (of reeds bestaande) op te zetten, in te delen en te onderhouden en dit voor de komende minimaal 2 jaar wilt doen mag hij/zij zich opgeven via pb O:)
Er is slecht zo veel tijd beschikbaar op een dag :smile: Dus als je kan delegeren why not?
Zoals gezegt ik blijf meedenken! Neem nog wel contact op via de PB.. Ga op zoek naar de thread in het "Cafe" over de website suggesties & ideeën.

Vooralsnog zal ik in dit topic me weer tot het oorspronkelijke onderwerp richten! Als het later vandaag of morgen in een andere rubriek staat ga ik daar verder! :rollingredhead: Je moet flexibel blijven he!
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door Melvivio »

Niemand die zijn auto nog verder gedetailed heeft deze zomer?
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Gebruikersavatar
Coniglio
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 210
Lid geworden op: 05 okt 2008, 21:18
Locatie: Limburg (B)

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door Coniglio »

Detailen zou ik het niet noemen, maar.. ik volg een 'light' versie van de in de vorige posts -prachtig en kraakhelder- voorgestelde stappen.
Net voor de winter worden de auto's (nu 2 GTVs en een nieuwe juul) gewassen, gedroogd en gewaxed (eerst deed ik dat met turtle wax pasta en tegenwoordig met Meguairs gold class). Wassen doe ik al jaren met de twee emmers, en in stapjes ; eerst dak, spoelen, drogen ; dan kap, dan zijkanten, dan kontje.
Na waxbeurt gewoon periodiek (afhankelijk van hoe ze er uit zien, de juul dieselt het meeste km's) wassen met turtle wax ice en elk seizoen eens waxen met ice. Het is een werkje van niets én je kan het op je rubbers gebruiken. Eigenlijk hoeven voor mij de auto's niet harder te blinken dan nu. Maar hoe dieper je daar in gaat, hoe meer aandacht je waarschijnlijk voor de details begint te krijgen, en ...hoe dieper je dan weer gaat. Wat insecten betreft heb ik een spray Meguairs bug remover staan, maar eerlijk gezegd gebruik ik die vooral op de juul. Velgen en vlekken gebruik ik ook Dasty, werkt best goed.

Eigenlijk (zal wel vreemd overkomen?) vind ik die insecten nog wel iets hebben (vooral die op de zijramen :wink: ), toont dat er tenminste mee gereden wordt. Ooit eens op een duitse zender gezien dat er een "school" autogekken is dat volgens het "catch the fly" principe te werk gaat; gewoon gummen en de garage in. Ik probeer de balans te zoeken tussen de twee. (anders gezegd ; te lui :mrgreen: )

Van de 75 herriner ik me dat er met een polish/wax te gebruiken er heel veel cirkelvormige krassen op de auto kwamen. Vreselijk gewoon. Van een paar meter zag het er prima uit, maar dichterbij was het net een rvs gootsteen. Sindsdien interesseert me vooral hoe "zacht" en geschikt de spullen zijn voor ik ze koop en gebruik.
Gebruikersavatar
Enrico
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1190
Lid geworden op: 06 dec 2008, 22:52
Locatie: Doetinchem

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door Enrico »

Goh ! Ziet er goed uit ! Zo grondig nog nooit een auto gewassen..

Wel altijd gedacht dat met "kleien"iets anders bedoeld werd. Ik schrok al.. :blue_lol: :blue_lol:
Alfetta GTV 2000, 1980, Rosso, project
Alfetta GT 1600, 1977, Ivoria, project

Non Alfa:
BieEmDobbelJoe Z3 1.9, Boston Green, 1997,
Fiat Scudo 1.9 TD, Knaus Sporti Van Buscamper, Wit, 1999
Daily: Volvo V70 2.4, Zilvergrijs, 2006.
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door Melvivio »

Mooi te lezen dat mensen het topic volgen :smile:
@Congilico: Veel producten hebben een snijdende werking & zijn eigenlijk bedoelt als voorbewerkmiddel. & zou daarna met een fijner middel nabewerkt moeten worden voor goed resultaat. Om swirls weg te halen, zal een cuttingfactor in een product moeten zitten.

Maar waar blijven de plaatjes & foto's van jullie autos? Die mogen ook gezien worden :thumbs:

Met dit halve how-to topic ga ik weer verder zodra de auto terug is van de spuiter.
Nieuw gespoten lakken zijn wellicht niet beschadigt, maar in de maand of 2 uithard periode komt er wel vuil in de toplaag.
Ook is de lak nog helemaal niet beschermd. Situatie beschrijving: Trekt vogelpoep in verselak, mag het deel weer terug naar de spuiter.

Plannetje wat ik in mijn hoofd heb: kleien, zeer fijne 3M polish met hele zachte groene Monello pad, PB BH glaze (zwart glansvulmiddel), lak sealant, carnuba wax. Hoop zo de lak goed te beschermen voor het wassen & gebruik.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Gebruikersavatar
Coniglio
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 210
Lid geworden op: 05 okt 2008, 21:18
Locatie: Limburg (B)

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door Coniglio »

Die 75 is -zeer helaas- alweer een tijdje weg, en de swirls dus ook :-)
Benieuwd naar je bevindingen met kleien. Leek me wel iets maar las toen twee enthousiastelingen mekaar op een forum ophitsen over hoe goed het was een nagelnieuwe auto te kleien en hoeveel vuil er af kwam. Waarop spontaan mijn broodje-aap alarm aanging. :roll:
Maar misschien is het wat.
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2106
Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
Locatie: Barendrecht

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door Carbo »

Coniglio schreef:Die 75 is -zeer helaas- alweer een tijdje weg, en de swirls dus ook :-)
Benieuwd naar je bevindingen met kleien. Leek me wel iets maar las toen twee enthousiastelingen mekaar op een forum ophitsen over hoe goed het was een nagelnieuwe auto te kleien en hoeveel vuil er af kwam. Waarop spontaan mijn broodje-aap alarm aanging. :roll:
Maar misschien is het wat.

Kleien is zeker geen broodje aap verhaal. Kleien is een must om de vervuiling van de lak af te halen. Na het kleien is de lak aal glad. Dit is goed voelbaar door met je vingertoppen over de lak heen te gaan. Je zult verbaasd zijn over het verschil :wink:

:!: Ook nieuwe auto's kunnen een tijdje buiten in opslag hebben gestaan waardoor er al vervuiling op de lak vast zit :wink:

Na het kleien kun je aan de klei zien hoeveel vuil er nog van je schone auto is afgekomen :mrgreen: Het vuil blijft namelijk in de klei achter.

Gr,
Carl
Peter GTV-6
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 813
Lid geworden op: 01 jun 2007, 21:43

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door Peter GTV-6 »

op http://www.carclean.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zijn vanaf vandaag, 01-09-2012, vijf dagen lang, leuke kortingen te krijgen ivm 5 jarig bestaan....profiteer ervan !!
Gebruikersavatar
Melvivio
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1844
Lid geworden op: 30 jul 2010, 16:10
Locatie: Heeze (Ehv)

Re: Alfetta Showoff - Detailing & WASSEN Discussie

Bericht door Melvivio »

Over carclean, hebben nu in December ook weer enkele leuke aanbieden. Als je twijfelt, dit soort bling kan je halen:
Afbeelding

Ik moet wel zeggen, dat de gtv6 een van de moeilijkste auto's is die ik ook maar ooit gepollijst heb. Ook met wetsanden gaat bij deze auto door het ontwerp en de lijnen zo veel meer denkwerk zitten dan bij een 'normalere' minder gestylde auto.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
Plaats reactie