STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Tevens NON Alfetta projecten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jesper75
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 498
Lid geworden op: 24 mar 2012, 09:37

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door Jesper75 »

FB is inderdaad wat makkelijker, zal binnenkort ook wel weer even wat op mijn topic zetten. Niet heel veel veranderingen maar wel veel gereden vrij rijden dan wel Squadra Italia. Beste tijd tot nu toe op zandvoort is 2.12, maar er zit zeker meer in. Niet slecht voor een standaard 2.0 ts en nog niet heel veel circuit ervaring :mrgreen:
Alfetta Gtv 2.0 1979 (trackday)
Alfa Gtv6 2.5 1981
Alfa 75 3.0 V6 QV 1990
Alfa 75 1.8 Turbo 1987 (fun)
Alfa Giulia 1300 1972 (daily)
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8876
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door AlfettaOwner »

Hee daar zijn jullie weer :mrgreen:
Ff de knuppel in het alfettahok gooien :jumping:

Op facebook is het idd makkelijk om snel foto's te plaatsen en ff een bericht te tikken.
Je kunt de hele dag door bijblijven.

Maar hier is het geheid veuuuuuuul gezelliger ::-)
Heb ook geen zeeën van tijd meer dus realiseer me wel degelijk dat er omstandigheden zijn waardoor eea op een laag pitje staat.
Maar gezien de reactie's blijven jullie wel op de achtergrond meedraaien.

Top mannen, leuk om te zien :thumbs:
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2908
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door giuliettaevo »

Dagelijks kom ik hier langs.. :thumbs:
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gebruikersavatar
joy
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 152
Lid geworden op: 23 sep 2007, 14:03

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door joy »

Ik kom hier ook dagelijks langs maar waarom sommigen hier van het scrap forum spreken i.p.v. het scarb forum weet ik niet.
Hier komt het voor dat er geen enkele posting is in een paar dagen. Daar is er elke dag wel wat.
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2908
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door giuliettaevo »

Heeft meer met de kwaliteit als de kwantiteit te maken denk ik. Scarb forum is groter maar veel minder sfeervol als hier.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gebruikersavatar
modellisimo
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1008
Lid geworden op: 24 nov 2009, 21:13
Locatie: Beesel

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door modellisimo »

Ik kijk hier een aantal malen per week. Heb zelf geen GTV meer, maar blijf toch een echte liefhebber. Blijft een leuk en gezellig forum.
Alfa Giulietta
Gebruikersavatar
GTV
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2368
Lid geworden op: 23 dec 2005, 11:39
Locatie: Elsloo/Stein limburg

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door GTV »

Ik kijk ook geregeld maar alles ligt op zijn gat wat transaxles betreft, helaas erg druk met andere werkzaamheden.
Alfetta GT 1.6 '78 import
Alfetta GTV 2000 TS '79
Alfa 75 91' TB Imola
GTV 916 TS
156 SW
Duc 1199S Panigale
CR500
Gebruikersavatar
gtv1981
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1123
Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
Locatie: Sint Niklaas Belgie

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door gtv1981 »

Idem hier :oops:
gr sven
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door GTV42.0 »

Wat je gewoon merkt hier en via de mail dat er weinig/ minder reactie komt. Wat hier de oorzaak van is weet ik niet. Jij (Alessandro) hebt veel werk van en besteed veel tijd in het forum.
Ik besteed veel tijd en werk in het register en iedereen vind het top wat er gedaan wordt. Maar reageren op forum of register wordt minder of totaal niets.
Denk dat sommige niet weten hoeveel vrije tijd er ingestoken wordt en denken dat het vanzelf gaat. Tot een forumbeheerder of registerleider het bijltje er bij neer gooit en dan is het zo van wat klote en wat jammer.
Heb het zelf meegemaakt met het verhaal van Henk Compagner. Velen waren niet weg van hem en melden dat er door hem slecht werd gecommuniceerd en waren wouden een wisseling van de wacht. Dit gebeurde en het eerste jaar waren er velen die mij mailden voor een stukje voor in het Klaverblaadje enz. enz. Maar nu merk ik ook wel dat als het af en toe lijkt dat je aan een dood paard begint te trekken. De animo is veel veel minder.

Leuk voorbeeld is het Giulietta 116 register wat ik ook doe. Er was zo veel commentaar van eigenaren dat het register dood was en nooit iets van zich liet horen. Toen heb ik bij de SCARB aangegeven het er wel bij te willen doen en goed op te pakken. Dit gedaan en mails verstuurd naar eigenaren van de Giulietta 116.
Heel veel positieve reacties gehad via mail en op evenementen. Ik denk van nou, dit gaat top. Maar daarna op een enkeling na............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. stilte en totaal geen reacties. Ik heb geprobeerd voor het aankomende Spettacolo een tijdslijn op te zetten van 1977 tot 1986, maar ik denk een 6 tal reacties van de 20 mails die zijn verstuurd. Dan sta je gewoon machteloos en snap je het niet na al het commentaar dat er nooit iets gedaan werd voor dit register. Maar ik ga er gewoon mee door en blijf positief.

Nog een voorbeeld van het Spettacolo, hier gaat maanden aan voorbereiding voor af voor organisatie, maar ook voor mij als registerleider en paddock-indeler.
Als registerleider wil je voor je registerleden graag voldoende ruimte in het weekend. Want je wilt niet op het weekend zelf er achter komen dat je plaatsen te kort komt. Maar wat dus wel voorkwam in Zandvoort een paar jaar terug. Niet alleen bij ons register, maar algemeen. Er kwamen dus registerleden bij mij en mailden mij met hun frustratie. Maar daar waren een groot aantal bij die mails van mij hadden gehad, maar nooit hadden gereageerd. Vandaar dat ik op tijd al af en toe een mail verstuur en zo een idee krijg hoeveel plaatsen ik moet reserveren.

Dat interesses minder worden mbt o.a dit geweldige forum is mede de oorzaak van bv facebook. Werkt snel met foto's plaatsen en je heb een groter bereik. Maar wat men vergeet dat je op een mooi forum als dit zoveel informatie vind die je niet terug kan vinden op bv facebook. Hier kan je met een paar handelingen iets terug zoeken en snel je antwoordt vinden. Probeer dat maar eens op facebook. Daarom vind ik een forum als dit ook een must voor ons 116 liefhebbers en eigenaren. Dit mag niet verloren gaan. Want vergeet het niet, wat Alessandro met dit forum heeft bereikt is gewoon geweldig en verdient heel heel veel respect.
Misschien wel een idee is om op mijn facebook pagina van het register de link bij het intro te zetten zodat men gelijk deze ziet en er meer bezoekers en leden bij komen op dit mooie forum.

Groet Jeroen.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Gebruikersavatar
modellisimo
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1008
Lid geworden op: 24 nov 2009, 21:13
Locatie: Beesel

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door modellisimo »

Hoi Jeroen ik heb jou al eerder aangegeven dat ik veel respect heb voor jouw inzet. Ook ik zie dat hier niet meer veel gebeurd. Voor mij heeft dat te maken dat ik vorig jaar mijn GTV heb verkocht. Ik blijf hier wel veel komen en eventueel antwoord geven. Dit is natuurlijk veel minder omdat je zelf niet meer zo'n auto hebt. Ik ben nog steeds bezig om voor dit forum een meeting te organiseren. echter krijg ik weinig respons van de bedrijven die ik benader. We hadden eerst weer een plek, maar daar krijg ik nog steeds geen datum van door wanneer het kan. Bij Carl is het veel te druk om ons te ontvangen en dat valt dus ook af. Nu had ik samen met 2 forum leden bedacht om ergens een meeting te doen over het verlagen van een transaxle en na de middag het lassen van kunstof te laten zien. We hadden al een plek, maar nu hoor ik al 2 maanden niets meer van een van die mensen. Ik ben hier al meer dan een jaar mee bezig, maar loop steeds een doodlopende straat in. Op een gegeven moment laat je het dan maar zo. Ik vind dit erg jammer. Wellicht heeft iemand in het zuiden een goed idee en een geschikte plaats om zo iets te doen. Zelf denk ik ook om Auto Christiano te vragen om meer te vertellen om het goed aanpassen van een onderstel. Lijkt mij ook zeer interessant. Is ook nog een beetje centraal.
Alfa Giulietta
@PM
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 273
Lid geworden op: 31 aug 2011, 21:43
Locatie: Andijk

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door @PM »

Jeroen, mooi verwoord! Het is denk ik een algemene trend die ontstaat, niet alleen bij autoclubs, maar ook daarbuiten. Sportclubs hebben ook te maken met een almaar dalend ledenaantal en als die waar ik lid ben iets organiseert dan is de animo ook veel minder dan een aantal jaar terug. De mensen hebben het druk, op de een of andere manier. Nu moet je je daarvoor ook echt aanmelden; als je op de bonnefooi ergens heen kunt (zoals het Spettacolo) dan nemen mensen inderdaad niet eens de moeite om even een mailtje terug te sturen.

Facebook is inderdaad ook killing, merk je op veel forums.

Wat mijzelf betreft, ik lees alles op dit forum, ik reageer alleen niet zo vaak. Misschien wel te weinig, want dat ik het lees zien jullie natuurlijk niet (hooguit aan het nummertje onder 'Bekeken' in de index).
Gebruikersavatar
gtv1981
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1123
Lid geworden op: 14 jan 2011, 20:50
Locatie: Sint Niklaas Belgie

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door gtv1981 »

Ik kijk dagelijks op het forum
Vind hier veel info
En als je met een probleem zit wordt je hier goed geholpen
Maar ook omdat ik geen FB heb

Het plaatsen van berichten hier zit ook ok een laag pitje
Nogal druk hier met andere dingen maar ik doe beetje bij beetje verder

Maar eerst eens kijken hoe ik het best foto's op het forum krijg :?
gr sven
Gebruikersavatar
kj gtv6
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 191
Lid geworden op: 16 apr 2012, 16:25
Locatie: kollum

Re: STILTE STILTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door kj gtv6 »

er gaat enorm veel tijd inzitten om dingen te organiseren/verbeteren. ( weet het ben 5 jaar leider geweest bij het voetballen, 2 avonden en de hele zaterdag onder de pannen)

dus ik zeg petje af voor de mannen en respect.

ben de laatste tijd druk bezig met mijn nieuwe werk, thuis aan het verbouwen en klussen aan de auto's
Plaats reactie