gaat nu weer aardig wat tijd in de 75 zitten, spelen met het motormanagement
uiteindelijk maar een andere solenoid besteld om de waste gate aan te sturen, daar het lastig is, om de druk tussen 1.1-1.4 bar te doseren..soms lijkt het even goed te gaan , en dan weer niet haha
als het goed gaat, gebeurt er echt wel wat in het vooronder
maar goed, ondertussen wel cardan-as weer geplaatst, moest wel de motor even naar voren laten trekken , om de as ertussen te krijgen..
schakelpook ook weer op zijn plek
de rode 360cc injectoren uit de 75 nu in de alfetta gezet, en een 75 TS injectorrail geplaatst
brandstofdrukregelaar ook een plekje gegeven, en de leidingen van aangesloten.
de pomp en filter moeten nog onder de auto, de leiding ligt wel al tot de achteras... en dan nog een injectie tank/vlotter/aansluiting , en dan kunnen we aan water huishouding beginnen, en daarna kabelboom& relais/zekeringenhouder maken, en extra meters aan gaan sluiten..
en ohja, nog een uitlaat creeren, met lambda aansluiting , en dan nog plaatwerken...dus valt eigenlijk wel mee
wilde er dit jaar mee naar evenementen, maar gaat denk ik niet lukken met mijn tempo
