Alfetta Transaxle 116

Alfetta Transaxle Models 116 sinds 2005
Het is nu 21 nov 2018, 21:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Inschrijfformulier register
BerichtGeplaatst: 05 jan 2011, 13:59 
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Het inschrijfformulier van het Alfetta Register

Zoals duidelijk mag zijn ben ik vaak druk met de gegevens te verwerken die ik binnen krijg van alle kanten (zie andere topics in deze rubriek).

In dit topic kan je verder niet reageren en is alleen bedoeld om je Alfetta in te schrijven door middel van het downloaden van het inschrijfformulier en deze naar mij te mailen en graag zo volledig mogelijk in te vullen.
Het betreft een aanvulling op de database van alle Alfetta 116 modellen (coupe & sedan's)
Ik wil ook hier nogmaals melden dat het dus ook om de sedans gaat. :!:

Dit mooie model blijft echt achter bij de inschrijvingen t.o.v. de coupe modellen.
Met alle gegevens ga ik met respect om en zullen nooit bekend gemaakt worden op het internet.
Ook als je je auto hebt verkocht is het interessant voor mij om dit te weten en ik zou het dus leuk vinden als dit even gemeld zou worden om zo alle data up-to-date te houden. Dit zodat ik weet waar de auto heen gaat en wie de nieuwe eigenaar is.

Ook inschrijvingen uit Belgie, Duitsland e.d. zijn zeer welkom bij het register.
Het is geen must om lid te zijn van de SCARB al zou dit wel mooi zijn om zo op diverse evenementen een groot aantal van jullie te mogen ontvangen en elkaar beter te leren kennen.

:arrow: mijn emailadres : jeroengtv6@gmail.com

:arrow: Inschrijfformulier database

Afbeelding

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur