Veel mensen kopen een oude racer om snel van start te gaan en al doende leert de rijder en evolueert de auto. En op een gegeven moment ben je op een punt aangekomen dat je beter van schoon had kunnen beginnen.
Veel mensen kopen een oude racer om snel van start te gaan en al doende leert de rijder en evolueert de auto. En op een gegeven moment ben je op een punt aangekomen dat je beter van schoon had kunnen beginnen.
Mooi toch z'on forum waar iedereen het met mekaar eens raakt
Leuk filmpje, spot ook de toen nog van een danig gemodificeerd ongeblazen TS blok voorziene 75 van Henk Thuis (die erug goed kan sturen) de wit/groene 75 van Gerard Baggermans en ik denk Bob van der Sluis of Harmen van Putten in de rode 75.
De GTV van Ron S. is denk ik hier reeds voorzien van een 24 kleppen V6...
Fetta schreef:Ron rules!
Als we gingen kijken dan was ik altijd de enige die voor Ron juichte, de rest staarden zich altijd blind op die IMSA's van vd Putten en consorten...
Die Luigi in het blauw metallic met die schreeuwende oranje velgen..
( foto niet door mijzelf genomen )
Theo , ik denk dat je gelijk hebt wat die motor betreft .
Ik kan me voor de geest halen dat er een paar jaar geleden op Assen dezelfde huil inzat en dat was inderdaad met 24 klep motor .
Als die GTV de tribunes scheerde '' all the others faded away '' .
Kun je je wel inbeelden wat dat in de periode '82-'86 is geweest toen geluidsbeperking nog in de kinderschoenen stond .
Dat neem ik men ouders kwalijk dat ik niet vroeger ben verwekt en dat ik daardoor bovenvermelde perode niet bewust heb meegemaakt .
Ik neem aan dat je de GTV6 nog wel hebt zien rijden toen deze net in handen was van Ron, toen nog in de groenige kleur met een 12 kleppen V6?
In 1996 reed hij een prachtige race op Francorchamps met de GTV6 tegen Oliver Grossl in de zwarte GTV voorzien van een flink geblazen 1.8 turboblok. Heb ik nog mooie foto's van iig.
Ik heb de GTV 2 keer zien rijden toen deze nog groen was , 1 ste maal in '95 tijdens het SS en 2 de maal in '96 op Spa .
Van de eerste ontmoeting slechts 1 foto genomen , de 2 de gefilmt maar band ( VHS ) zoek .
Die zwarte GTV stond toen op dikke Zender velgen als ik me niet vergis ?
Alle foto's van die periode zijn welkom Theo !
Ik refereerde eigenlijk naar de periode '82-'86 in het ETCC , ik was toen 11 - 15 jaar en dus niet bewust meegemaakt .
GTVke schreef:Ik heb de GTV 2 keer zien rijden toen deze nog groen was , 1 ste maal in '95 tijdens het SS en 2 de maal in '96 op Spa .
Van de eerste ontmoeting slechts 1 foto genomen , de 2 de gefilmt maar band ( VHS ) zoek .
Die zwarte GTV stond toen op dikke Zender velgen als ik me niet vergis ?
Alle foto's van die periode zijn welkom Theo !
Foto album maar meenemen morgen??
Die GTV stond toen op dikke Zender wielen idd. We hebben elkaar niet gezien in '96 naar wat ik me herinner...
bedankt Wim,dat is prachtig,ik leer nog elke dag bij ivm de stuurmanskunsten,je moet het maar kunnen,+- 200 echte pk s op de achterwielen in toom houden
Die GR.A 75 Turbo's hadden er een pak meer als 200 .
De dikke Sierra's (RS500) hadden er toen 500 .
Hou dat maar eens in toom op bv. een nat Francorchamps .
GR.B was inderdaad niet normaal ! Prachtig om te zien !
Zat daarstarks nog op een filmpje van een Delta S4 te zien ........ wat een kracht , wat een snelheid ......... niet te verwonderen dat er toch wat slachtoffers te betreuren vallen zowel piloten als toeschouwers en dat deze klasse is ontbonden .