Fetta schreef:@GTV: jij hebt al meerdere jaren ervaring met dit soort bruggen.
Die ondergeleiding zit op het exemplaar wat ik kan krijgen, hoogte valt mee, is goed te doen bij verlaagde wagens volgens mij.
Is het vrijhangen van de wielen, en het ondersteunen van de brugarmen direkt op het plaatwerk geen probleem?? Ook niet als de wagen bijv. meerdere dagen vrij hangt???
We hadden altijd de beschikking over div. type's bruggen, mijn voorkeur ging altijd uit naar een tweekoloms.
Ik vondt het juist een voordeel dat de wielen vrij hingen, je hoeft niks op te bokken als je wat aan de ophanging moet doen die rijplaten zitten niet in de weg, de stabiliteit is idd wat minder maar dat vat reuze mee.
En je hebt meer overzicht onder de auto.
Als je safe wil werken laat je de brug zakken in de mech. beveiliging dan kan hij gewoonweg niet zakken.
Als die ondergeleiding niet te hoog is, is het geen probleem alleen met lopen moet je wat uitkijken als je bent omhoog bent aant gapen haha.
Het is ook wat je gewend bent.