Slurpende kelken

Ik hoop beide. Ik wil een auto waar ik nog redelijk normaal mee kan rijden en niet alleen op het circuit. Voor mij blijft het een inschatting. Ik hanteer het principe dat je het geheel aan moet pakken inclusief de chassis setting.Maar goed wat levert dit meer op
Zijn het brute PK´s of toch meer in het koppel..
Juust!ongevraagde mening aan]ik denk dat de SZ remmen (achter) niet zo veel brengen. Je wint denk ik meer door de hitte bij de remklauwen zo veel mogelijk weg te houden, bijvoorbeeld door de uitlaat achter in te pakken met van dat hittebestendige spul of een uitlaat op maat te laten maken. De einddemper staart je dan aan de zijkant tegenmoet . Meest 'coole' (en arbeidsintensieve) oplossing zou zijn om de remmen naar de buitenkant te verplaatsen![ongevraagde mening uit].
Die remklauwen hebben zes zuigers. Hier - ook weer - op een 75:Fetta schreef:Die Tarox remklauwen icm de 15", hoeveel groter zijn die dan de standaard??
Hallo Marco thanks for de heldere tips!Andere fusees toch niet? GTA klauwen met 330 mm schijven kunnen eronder. Je hebt dan enkel nog een 'adapter' nodig, langere wielbouten e.d. De Rials zullen daarentegen denk ik niet meer passen, tenzij 17"?
De RVS uitlaat komt uit Canada van Stebro (super snelle service,goede prijs en mooie kwaliteit)(niet laten afschrikken door de vraagprijs, gewoon een bod doenWaar heb je de uitlaat laten maken?