Zo hij rijd weer en stukken beter.Maar naar de zinnen van de monteur nog niet perfect.Nu is er een ongelukkig voorval gebeurdt.Er was een hond die helemaal wildt werd van een paar katten.En ja mijn GTV6 stond onder een afdak en ze zijn allemaal over mijn auto heen gegaan.
Alleen de rechterdeur is er goed afgekomen.Verder onder de krassen.
Morgen komt er een schadetaxateur bij.Alles wordt netjes opgelost,maar ben er wel wat ziek van moet ik zeggen.Helemaal omdat ik een paar roestplekjes heb aan de linkerkant.Hoe gaat de taxateur hiermee om??
Ik ben wel een beetje gespannen wat deze gaat doen.
Hij trek nog als een beer, maar er zit op bepaalde plaatsen in het blok een olie smurry.
Een pakking lekt een beetje en nu er vanavond de kop afgaat zal het duidelijk worden hoe het is met de zuigerveren en de bussen.
En de kleprubbers en geleiders worden dan ook vervangen. Ik zal eens kijken of mijn kennis er ook foto's van kan maken.
Hij woont namelijk niet bij mij om de hoek.
Ik hou jullie op de hoogte.
Zo kijk ik vandaag eens op onze rekening staat er geld bij geschreven
van de verzekering.Zeer weinig.Heb contact gehad met de verzekering en die vertelde dat ik contact moest opnemen met de schadehersteller.
Die was zo boos dat hij direct de expert heeft gebeld.Deze was de gehele tijd de GTV aan het afkraken liet niets van hem horen en heeft het advies van de schadehersteller in de wind geslagen.Hij heeft om te zien hoe de GTV bij de spatbordranden was op de voorbumper gestaan en is gaan veren om te zien hoe de naden waren.
Als ik er bij was geweest zou deze zeker een afspraak bij een tandarts hadden moeten maken.(en dit meen ik)Ik heb dan wel niet een perfecte GTV6,maar het is wel mijn trots en grootste passie.(op vriendin na)
Maar om terug te komen op het gehele gedoe.De expert gaat het bedrag aanpassen en ik krijg een bedrag uitgekeerd wat rieel is.Nu maar zien wanneer het geld erbij komt.
Lekkere gast is dat zeg. Goed gemotiveerd bezig ook. Altijd gezeik met de experts. Zodra ze moeten uitkeren zijn ze niet thuis. Wil je een nieuwe verzekering afsluiten dan gaan ze voor je door het stof. Succes ermee.
Het gekke is dat de tegenpartij nergens moeilijk over doet.
En omdat mijn GTV6 all-risk is verzekerd moest er een
taxateur via mijn eigen verzekeringsmaatschapij bij komen.
Maar dat is dan weer een taxateur die onafhankelijk is.
Ik wacht even af of het nu goed komt.
Heb woensdag de GTV6 weer opgehaald.Eerst met z'n tweeen alles nagelopen en samen gaan rijden om te zien of ik er nu wel gelukkig mee was.De motor loopt zeer goed en ik ben wat dat aangaat zeer gelukkig.
Nu de lakschade nog,maar dat komt wel goed.Ga er in de winter aan beginnen en hoop hem in 2010 weer op de weg te kunnen brengen.
Ik heb eindelijk Ronals geregeld.Wat kan ik daar blij van worden.
Haal ze binnenkort op.Zaterdag de velgen onder de GTV6 vervangn voor orginele campagnolo's.Maar dat is tijdelijk.