Door mijn welverdiende vakantie (al zeg ik het zelf) en een medisch probleempje heb ik helaas niet veel aan de GTV kunnen doen. Het medisch probleempje is er nog steeds maar wordt hoop ik binnenkort opgelost (helaas een wachtlijst) waarna ik weer volgas aan het project kan werken.
Ik heb wel tijd gehad om het project te overzien en overdenken. Zoals al eerder aangegeven ga ik de bak van een 75 Turbo gebruiken met de isostatisch schakeling. Als het goed is heb ik alle onderdelen van de maar tot op heden geen detail tekening hoe de schakelstang is gemonteerd aan de bakzijde. Heeft iemand een detailtekening? Ik weet dat ik in de cardantunnel extra ruimte moet maken.
Naast bovenstaande is mijn renstal uitgebreid. Deze uitbreiding is geen Alfa geworden aangezien ik naar een goede trekauto voor mijn sleurhut op zoek was. Ik heb altijd al een zwak gehad voor de Range Rovers. Toen ik tegen een mooie 4,6 litert, V8 Vogue uivoering aanliep was de keuze snel gemaakt. Deze V8 is echt fantastisch met name de trekkracht en het geluid....... rillingen

Probeemloos op en neer naar Italie.... en gelukkig voldoende benzine stations tegengekomen.
Voordeel is dat de Range uitermate geschikt is om onderdelen (tot complete motorblokken) in zijn ruim voor mijn Alfa project te vervoeren
en een racert kan er gewoon op de trailer achter

zoals jullie zien overal aan gedacht!
Zoals jullie zien plannen genoeg ..eerst maar even het medisch probleempje oplossen!
Ik hoop wel dat een van jullie mij aan een detailtekening van het schakelmechanisme kan helpen!
Met vr gr,
Carl