Ciao,
Omdat ik binnenkort een testje wil gaan doen met epoxy, vraag ik mij af wie er goede ervaringen heeft met welke merken en vooral typen componenten?
Ook tips en truucs mbt het goed verwerken/ opbrengen van dit spul zijn natuurlijk welkom! En ja, ik ga proberen het op te brengen met een kwast! Maar laat dit je niet ervan weerhouden om je ervaring te delen.
Adios
Steven
2K Epoxy
- GTV
- Alfetta Guru
- Steven
- Alfetta Membro
- GTV
- Alfetta Guru
-
- Alfetta Novizio
-
- Alfetta Novizio
-
- Advanced Membro
epoxy
2k systemen mengen:eerst harder bij het stammateriaal en dan mixen ,pas daarna verdunner indien nodig!anders meng je de harder door de thinner en niet volledig door het stammateriaal!!
dan is het geen EXA maar NEXA!
epoxy met kwast wordt een grote puinhoop!met de spuit dus.(liefst met een wat grotere opening.)
binnen 10 minuten gebruiken geldt nooit voor een epoxy,meestal heeft dat een redelijk lange potlife...minimaal 1 uur hoor...
epoxy kan alleen op volledig schoon materiaal,dus nooit op plaatsen waar nog roest zat of andere vervuiling,hier pas je Washprimer toe...
denk aan laagdikte echt minstens 2maal spuiten !geen goede laagdikte en doel is gemist!
dan is het geen EXA maar NEXA!
epoxy met kwast wordt een grote puinhoop!met de spuit dus.(liefst met een wat grotere opening.)
binnen 10 minuten gebruiken geldt nooit voor een epoxy,meestal heeft dat een redelijk lange potlife...minimaal 1 uur hoor...
epoxy kan alleen op volledig schoon materiaal,dus nooit op plaatsen waar nog roest zat of andere vervuiling,hier pas je Washprimer toe...
denk aan laagdikte echt minstens 2maal spuiten !geen goede laagdikte en doel is gemist!