In Januari/ februari word krijgt mijn alfetta een nieuwe kleurtje...
Nu vind ik Zwart supercool en mooi, beige wel sjiek ook wel mooi maar laatst zag ik een matgrijze amerikaan... datvond ik ook cool..
Weten jullie nog meer mooie kleurtjes? ik zit namelijk nog erg te dubben wat het zal moeten worden.
Nu staat ze er zo bij; maar er komen andere velgen op.
ik heb er ff over gepiekerd.
Groen vind ik niet zo wit misschien wel in combinatie met een andere kleur, maar wit vind ik niet zo mean...
wat denken jullie van matgrijs en matzwarte motorkap?
De wagen hoeft niet perfect te zijn meer een dagelijkse wagen
want daarnaast heb ik de Qo nog in de schuur en die gaat er alleen szomers uit om haar op en toppie te houden
chu...dat matte vind ik persoonlijk niet mooi. Er zjin zat voorbeelden van meane alfetta's die niet mat zijn....metallic zilvergrijs is wel een mooie kleur!
de kleur van nu vind ik wel mooi maar erg irritant als er bijgespoten moet worden (omdat verschil dan te zien is), vandaar dat ik zocht naar een makkelijkkere kleur zwart of grijs of iets anders simpelers
nu heb ik namelijk overal kleine plekjes die gespoten moeten worden. vandaar dat mijn voorkeur gaat naar 1 keer overnieuw spuiten en hopen dat er daarna niets mee gebeurt en of niemand met de deur of iets tegen mijn alfetta komt, wat al paar keer is gebeurt