
Verlagen voorzijde Transaxle!!
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 09 okt 2007, 20:30
- Locatie: Ede
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 9055
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
- GTV
- Alfetta Guru
- Berichten: 2375
- Lid geworden op: 23 dec 2005, 11:39
- Locatie: Elsloo/Stein limburg
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 01 mei 2007, 16:28
- Locatie: Elburg
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 383
- Lid geworden op: 09 okt 2007, 20:30
- Locatie: Ede
als je de onderste draagarm los hebt, dan kan je hem met een rubberen hamer naar voren toe slaan... hij zou zo van de torsie af moeten schuiven!
om de draagarm terug te plaatsen is het handig om een koevoet of ijzeren buis door de draagarm heen te steken (tussen fusee-en schokdemperbevestiging) dan kan je hem met je knie omlaag duwen en dan kan je de bouten er zo in doen!
Dit is een must als je hem verlaagt, want dan komt de draagarm nog hoger te staan.
om de draagarm terug te plaatsen is het handig om een koevoet of ijzeren buis door de draagarm heen te steken (tussen fusee-en schokdemperbevestiging) dan kan je hem met je knie omlaag duwen en dan kan je de bouten er zo in doen!
Dit is een must als je hem verlaagt, want dan komt de draagarm nog hoger te staan.
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 01 mei 2007, 16:28
- Locatie: Elburg
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 9055
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
- chu
- Alfetta Membro
- Berichten: 466
- Lid geworden op: 26 apr 2007, 21:43
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 9055
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Hieronder de originele veren naast de Eibach.

Zoals je kunt zien is de Eibach (links) progressief.
Daar kan dus makkelijk 1 winding vanaf de veerkarateristiek zal wel iets veranderen maar ik kan je vertellen dat dit bakje nog steeds een prima wegligging heeft
De rechtse veer is liniear opgebouwd wat wil zeggen dat veerconstante bijna gelijk is!
Dus afhankelijk van de opbouw van een veer kun je meer of minder windingen afhalen.
Maar let wel: origineel is uiteraard altijd beter.
Bovenstaande is low budgetverlagen en hoeft verder ook geen probleem te zijn
Zoals je kunt zien is de Eibach (links) progressief.
Daar kan dus makkelijk 1 winding vanaf de veerkarateristiek zal wel iets veranderen maar ik kan je vertellen dat dit bakje nog steeds een prima wegligging heeft

De rechtse veer is liniear opgebouwd wat wil zeggen dat veerconstante bijna gelijk is!
Dus afhankelijk van de opbouw van een veer kun je meer of minder windingen afhalen.
Maar let wel: origineel is uiteraard altijd beter.
Bovenstaande is low budgetverlagen en hoeft verder ook geen probleem te zijn

Saluti Alessandro

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- Alfa-corazon
- Alfetta Membro
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 12 okt 2009, 09:22
- Locatie: Amsterdam
Aangepast..
Ik zoek het zelf wel uit.
Mijn excuses.
Ik zoek het zelf wel uit.
Mijn excuses.
Laatst gewijzigd door Alfa-corazon op 21 feb 2010, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.