Dit weekend mijn oude hobby maar weer eens opgepakt; "het bitumen verwijderen"

Natuurlijk wel lekker warm met mijn hetelucht kanonnetje. Moest de linker en rechter voorwielkasten nog schoon maken. De rechter is inmiddels helemaal schoon en gelukkig geen verassingen tegengekomen. Wat opvalt is dat de A stijl nog erg goed is.
Vervelend is dat ik weer tegen mijn nog aanwezige probleem ben aangelopen. Ik krijg 1 van de bouten van de onderste draagarm er niet uit. Deze zit compleet vast aan de bus. Warm stoken helpt niet want de bus moet juist uitzetten en daar kom je niet bij. Geweld help ook niet want inmiddels begin ik de balk hiermee te beschadigen.
Ik heb nog twee opties open:
1. Uitboren (heeft iemand hier ervaring mee?) Ik neem aan met een klein boortje beginnen en dan langzaam groter boren?
2. De chirurgische ingreep. Hiervoor zou ik graag willen weten hoe de bus aan de binnenzijde van de koker is gemonteerd. Ik zie aan de buitenzijde twee puntlassen. Wie o wie heeft er een tekening, fotootje of kan mij uitleggen hoe de bus is gemonteerd. Ik denk eraan om de zijkant open te maken en niet de onderzijde zoals ik eerder van plan was. Daarna er netjes een plaatje in te lassen. Hier overeen komt dan nog het stukje plaat van de binnenschermen wat bij mij aan deze zijde helemaal rot is en op de foto is weggebogen.
Hieronder wat fotootjes;

De gave A stijl van de binnenzijde,

en halverwege met kaalmaken,

En natuurlijk wel lekker warm sleutelen!