Gespot in Zwolle
-
- Alfetta Membro
Gespot in Zwolle
Vanmiddag zat ik een beetje slaperig in de bus en zag opeens een mooie alfetta gtv staan. Een rode met zwarte motorkap. Iemand van hier ?
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- Veloce
- Alfetta Membro
- Contacteer:
Vreemd genoeg zie ik hier zowat nooit GTV's rijden. Ik weet er 2 in Maastricht, een rode en een blauwe GTV type 1. Die rode rijdt nog veel, maar de huidige eigenaar is er niet echt zuinig op.
De blauwe komt maar 3 dagen per jaar buiten.
Vroeger spotte ik de witte Berlina van John ook nog wel eens in het wild, toen die nog van de vorige eigenaar in Bunde was. Ook reed er hier nog eens een zandgele Berlina 1.8 type 1 rond. Geen idee wie dat is/was.
Dhr. Prick (die van de Bugatti's) heeft ook nog een wijnrode GTV staan.

Vroeger spotte ik de witte Berlina van John ook nog wel eens in het wild, toen die nog van de vorige eigenaar in Bunde was. Ook reed er hier nog eens een zandgele Berlina 1.8 type 1 rond. Geen idee wie dat is/was.
Dhr. Prick (die van de Bugatti's) heeft ook nog een wijnrode GTV staan.

'65 Giulia 1600 Super - '85 GTV6 2.5 - '86 Spider Veloce
- Veloce
- Alfetta Membro
- Contacteer:
Heb toevallig nog een fotootje gevonden van de Prick-Alfetta. Mischien wel leuk om te showen. Was bij het ophalen van de Bugatti's voor Interclassics 2009. Vriend van me kent die gasten allemaal en helpt ze met transport.
Ze moesten de Alfetta verplaatsen omdat die voor enkele Bugatti's stond. Echter was de Alfa al een tijdje niet meer gebruik en waren de remmen van gaan zitten. Met geen mogelijkheid van z'n plaats te krijgen!

Ze moesten de Alfetta verplaatsen omdat die voor enkele Bugatti's stond. Echter was de Alfa al een tijdje niet meer gebruik en waren de remmen van gaan zitten. Met geen mogelijkheid van z'n plaats te krijgen!

- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- Veloce
- Alfetta Membro
- Contacteer:
Geen idee of hij origineel NL is, maar hij staat hier gewoon in Zuid-Limburg ja. ;)
Ook een foto van de blauwe geregeld: mischien dat iemand anders van de Limburgers 'm kent?
De eigenaar is Dhr Hekkert, weet even geen voornaam maar het is de broer van de Opel/Chevy-dealer in Zuid-Limburg.

Ook een foto van de blauwe geregeld: mischien dat iemand anders van de Limburgers 'm kent?
De eigenaar is Dhr Hekkert, weet even geen voornaam maar het is de broer van de Opel/Chevy-dealer in Zuid-Limburg.

- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- Veloce
- Alfetta Membro
- Contacteer:
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru