Plaatwerk
-
- Alfetta Transaxle Guru
Plaatwerk
Ik vraag mij eigenlijk af of er ooit nog eens nieuw plaatwerk zal worden gemaakt voor de Alfetta GT GTV? Tegen normale prijzen. Of gebeurd dit al? In de USA kan je veel nog nieuw kopen,maar ja dan moet het ook nog eens deze kant op verscheept worden. Inkoop valt daar mee,maar de verzendkosten maken het zeeeeer duur.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
Heb deze verplaats naar carrosserie, kunnen we daar de discussie verder voeren.
Het topic NIEUW IN PRODUCTIE is louter en alleen bedoelt voor echt in de markt gebrachte producten OF de intentie dit te toen.
Maar niet voor vraagstukken daaromtrent!
Het topic NIEUW IN PRODUCTIE is louter en alleen bedoelt voor echt in de markt gebrachte producten OF de intentie dit te toen.
Saluti Alessandro

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Novizio
Er wordt al een en ander aan reparatie plaatwerk gemaakt. Denk aan reparatie stukken voor de onderste hoeken van de voor/achterschermen, dorpels, wielranden, binnenschermen + versteviging. Het verbaast me echter dat er nog niets is om de bovenkant van de voorschermen te repareren. De binnenschermen rotten altijd weg (dankzij de versteviging die er op gepuntlast zit) en tasten daarbij ook de bovenkant van de voorschermen aan.
Gat in de markt?????????????
Gat in de markt?????????????
Heden
Alfa 156 1.8 SW 2000
Alfa 916 Spider 2.0 16V 2000
Alfa GTV6 1986
Lancia Y10 1.0 FIRE 1986
Lancia Ypsilon 1.2 1996
Alfa 156 1.8 SW 2000
Alfa 916 Spider 2.0 16V 2000
Alfa GTV6 1986
Lancia Y10 1.0 FIRE 1986
Lancia Ypsilon 1.2 1996
-
- Alfetta Transaxle Guru
AlfettaOwner schreef:Heb deze verplaats naar carrosserie, kunnen we daar de discussie verder voeren.
Ik snap wat je bedoeld.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
- Enrico
- Advanced Membro
-
- Alfetta Guru
Hiervoor zijn reparatie stukken leverbaar vanuit de UK. (Highwood). Ik heb ze en ze zijn van een uitstekende pasvorm. Hiermee kun je de bovenste 25 cm vervangen.Het verbaast me echter dat er nog niets is om de bovenkant van de voorschermen te repareren
Voor de rest is met goed zoeken bijna alles leverbaar echter er hangt wel een behoorlijk prijskaartje aan.
Gr,
Carl