Leuke klusjob maar heb je er iets aan bij normaal gebruik?
Ik denk niet dat je er iets van merkt bij normaal rijden en remmen.AlfettaOwner schreef:Je had toch al een eigenaardig bouwsel![]()
Leuke klusjob maar heb je er iets aan bij normaal gebruik?
Gtv4 schreef:
Dus een gewoon afscherm plaatje tussen het spruitstuk en HRC is geen overbodige luxe voor de levensduur van de rubbers.
Dat is iets wat ik in ieder geval ga maken!
Gaat dit ook samen als koppelingsvloeistof?Bij veel auto's zit het ren en koppelingsvloeistof namelijk bij elkaar in.J@n schreef:Ik had bij mijn sud ook last van te hete remvloeistof, en heb daarom een andere oplossing gezocht. Ik heb de vloeistof vervangen door DOT 5.1. Let op GEEN DOT 5.0). Deze remvloeistof is niet hygroscopisch(neemt geen water op) en heeft een veel hoger kookpunt. Tot nu toe werkt dat prima. Wordt ook veel toegepast bij motoren en in de racerij. Veel klassiekers hebben het ook omdat je het niet meer hoeft te vervangen.
Jan
Bij mij gaat dat goed. Vorige week bijna 2000 KM gereden met deze auto met de buitenlandrit. Geen probleem ondervonden.GTV42.0 schreef:Gaat dit ook samen als koppelingsvloeistof?Bij veel auto's zit het ren en koppelingsvloeistof namelijk bij elkaar in.J@n schreef:Ik had bij mijn sud ook last van te hete remvloeistof, en heb daarom een andere oplossing gezocht. Ik heb de vloeistof vervangen door DOT 5.1. Let op GEEN DOT 5.0). Deze remvloeistof is niet hygroscopisch(neemt geen water op) en heeft een veel hoger kookpunt. Tot nu toe werkt dat prima. Wordt ook veel toegepast bij motoren en in de racerij. Veel klassiekers hebben het ook omdat je het niet meer hoeft te vervangen.
Jan
Dat lijkt me ook het beste alternatief/ upgade t.o.v. dot 4.stephen schreef:rijd nu zelf met Ate Blue
Je kunt het los van elkaar doen, maar dan ook echt los dus....AlfettaOwner schreef:Maar waarom moeten de carbs. eerst sync. worden afgesteld om de debiet te kunnen meten per carb ?
Je meet ze toch afzonderlijk.....