Datum prikken voor klein forummeeting in Nijkerk
-
- Alfetta Transaxle Guru
Datum prikken voor klein forummeeting in Nijkerk
Hallo forummers hier dan een poll voor de kleine forummeeting in Nijkerk bij gleich2.8. Er staan datums genoeg bij.Zou mooi zijn als we er snel uit gaan komen met elkaar.
Santalfa Scheveningen
5-6 september 2009
Verder op de aangegeven datums geen evenementen van de SCARB.
Zover ik het goed heb gelezen.
Tot nu toe kan ik alle opgegeven dagen wel.
Santalfa Scheveningen
5-6 september 2009
Verder op de aangegeven datums geen evenementen van de SCARB.
Zover ik het goed heb gelezen.
Tot nu toe kan ik alle opgegeven dagen wel.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
-
- Alfetta Membro
Gaat lekker zo...
Ik heb toch voor de eerste optie gestemd. Niet omdat ik die aangedragen had, maar op de andere 3 is er wel F1... ik blijf daar niet voor thuis, maar ik ken genoeg Alfisti, die dat wel doen, vandaar.
Oh ja, hoort eigenlijk in het andere topic, maar meer dan koffie en wat fris hebben we toch niet nodig? (laat een ieder lekker zelf zijn broodjes smeren, i.p.v. een enkeling daarvoor op te laten draaien!) Hoeft bij lang en na geen 30 euro te kosten.
Ik heb toch voor de eerste optie gestemd. Niet omdat ik die aangedragen had, maar op de andere 3 is er wel F1... ik blijf daar niet voor thuis, maar ik ken genoeg Alfisti, die dat wel doen, vandaar.
Oh ja, hoort eigenlijk in het andere topic, maar meer dan koffie en wat fris hebben we toch niet nodig? (laat een ieder lekker zelf zijn broodjes smeren, i.p.v. een enkeling daarvoor op te laten draaien!) Hoeft bij lang en na geen 30 euro te kosten.
- chu
- Alfetta Membro
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
-
- Alfetta Membro
- Contacteer:
-
- Alfetta Transaxle Guru
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
Hier was ik eerlijk gezegd toch wel bang voor.
Het DAADWERKELIJK aangeven dat je gaat komen is heel iets anders dan vrijblijvend te kunnen aangeven of het je wel leuk lijkt.
Daarnaast zijn er al veel evenementen en heeft iedereen het druk met van alles en nog wat.
Anderen kijken om redenenen misschien toch weer tegen de afstand of..hebben er gewoon geen zin in,
Neemt niet weg dat het leuk zou zijn ergens af te spreken en op een non-digitale manier bij te kletsen en wat handen te schudden.
Maandagavond een hele BULKMAIL opgezet maar tijdens het verzenden kreeg ik een foutemelding.
Dadelijk dus maar ff een testzending de lucht in sturen
Het DAADWERKELIJK aangeven dat je gaat komen is heel iets anders dan vrijblijvend te kunnen aangeven of het je wel leuk lijkt.
Daarnaast zijn er al veel evenementen en heeft iedereen het druk met van alles en nog wat.
Anderen kijken om redenenen misschien toch weer tegen de afstand of..hebben er gewoon geen zin in,
Neemt niet weg dat het leuk zou zijn ergens af te spreken en op een non-digitale manier bij te kletsen en wat handen te schudden.
Maandagavond een hele BULKMAIL opgezet maar tijdens het verzenden kreeg ik een foutemelding.
Dadelijk dus maar ff een testzending de lucht in sturen
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
- GTVboy
- Alfetta Membro
- Gtv4
- Advanced Membro
Niet zo heel lang geleden was er een groot evenement in Assen.GTVboy schreef:Dit wordt weer niks.
Gewoon een tijdstip afspreken op het Spetttacolo.
Dan heb je de meeste kans op een handje vol...
Ook ik ga niet even naar Nijkerk kachelen voor een praatje..
Combinatie met een groot evenement lijkt me nog het beste..
Transaxle loos!