Alfetta GTV 1977 Adam Curry JN-NH-91
Forumregels
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
In deze rubriek zijn alléén Alfetta projecten toegestaan.
-
- Novizio
- Contacteer:
Leuk project.Zag deze GTV vorige week in de Klassiek en Techniek staan, maar het project is al wat verder gevorderd, zie ik.
Vraagje dat reparatiestuk van de onderkant van het voorscherm is dit zelf gemaakt/geklopt of is dit ergens te koop?
Vraagje dat reparatiestuk van de onderkant van het voorscherm is dit zelf gemaakt/geklopt of is dit ergens te koop?
GTV6 '81
Gehad: 33 1.3 Junior '87, 33 1.7ie '91, 145 1.4TS '99, 75 1.8ie Imola '92
http://www.roberto-site.20m.com
Gehad: 33 1.3 Junior '87, 33 1.7ie '91, 145 1.4TS '99, 75 1.8ie Imola '92
http://www.roberto-site.20m.com
-
- Alfetta Novizio
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Contacteer:
-
- Alfetta Novizio
zo het is weer een tijdje geleden maar GTV is weer up to date! gekeurd en
zat wat te etteren met de afstelling van de carbu. heb zelf de rubbers vervangen door zelf inlaat stukken temaken op de foto moet ik ze nog verder bewerken,toen weer allemaal goed afgesteld met wat hulp van een goede vriend die mijn carb. afgesteld en synchroon heeft gezet, en een nieuwe bobine die er op zat was er nog een voor contact punten,alleen rest mij nog een nieuw setje bougie kabels die er op zaten lekte
zat wat te etteren met de afstelling van de carbu. heb zelf de rubbers vervangen door zelf inlaat stukken temaken op de foto moet ik ze nog verder bewerken,toen weer allemaal goed afgesteld met wat hulp van een goede vriend die mijn carb. afgesteld en synchroon heeft gezet, en een nieuwe bobine die er op zat was er nog een voor contact punten,alleen rest mij nog een nieuw setje bougie kabels die er op zaten lekte
Laatst gewijzigd door RON op 30 jul 2009, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.