Yep, de auto heeft idd drie jaar stilgestaan...!!
Meestal staat 'ie ca. twee jaar stil, ik wissel nl. mijn twee hobby auto's ieder jaar om, twee hobby auto's tegelijk op de weg houden is nl. te duur, en kost te veel tijd....!!
Door omstandigheden is het nu dus drie jaar geworden, was overigens zoals altijd sleutel omdraaien en lopen.....!!
(Goed wegzetten cq conserveren is het halve werk!)
En ja, ik heb er een eindje in gereden, maar niet te ver, de auto is nl. nog geschorst, zodra er een langere periode van mooi weer aanbreekt activeer ik het kenteken weer.
Die riem is drie jaar geleden vervangen ( en de spanner weer gereviseerd....), ik torn de motor geregeld, zodat de keerringen niet gaan plakken, en de riem niet in 1 stand blijft staan.
Ik hou de ca. 6 jaar termijn aan, want kilometers rij ik niet.
Verder staat de auto goed droog gestald, dus dat gaat al ca. 20 jaar goed........!!
Aangezien zowel de GTV als z'n eigenaar uit het analoge tijdperk stammen, heb ik dus een compleet plakboek van 20 jaar "normale" foto's , maar nog niet 1 digitaal....!!
Peter GTV-6 schreef:Aangezien zowel de GTV als z'n eigenaar uit het analoge tijdperk stammen, heb ik dus een compleet plakboek van 20 jaar "normale" foto's , maar nog niet 1 digitaal....!!
Dus moeten we nog ff wachten
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super