aanschaf augustus 2008hier maar een beginnetje maken over de nieuwe aanwinst die ik vandaag pas opgehaald heb ivm. vakantie e.d.

het is de alfetta van Elmer die er niet aan toegekomen was om de auto klaar te maken , en ik hoop dit wel klaar te spelen.
specificaties zover nu bekend
alfetta 1.6
met orginele 1.6 bak...ondertussen TS-bak met 45%LSD dmv extra frictieplaatje

2.0 TS motor met dubbele webers
andere stabi 27 mm
gele BILSTEIN schokkers voor
rode Koni schokkers achter
2x 4-punt gordel
geen achterbank ivm. gordelbevestiging
15" Ronal banden
uitlaat uit 1 stuk met afgeplatte voordemper en middendemper(kleinere diameter als org.TS)verv. door spaghetti met simpson mid.demper en ts einddemper CHECK
doelstelling is eerst maar APK klaarmakenCHECK en dan kijken hoe de auto is en bevalt

heb eerste serie alfetta altijd al leuk gevonden , zeker na vorig jaar een mooie rooie gezien te hebben 8)
bedoeling is om de auto low budget te houden daar ik eigenlijk met mijn Giulia aan de gang zou
auto is geschorst, dus nog niet veel mee gereden, maar klinkt gewoon erg lekker als ze warm is en loopt snel door de versnellingen heen ook al zal het geluid het wel sneller laten lijken dan het misschien in werkelijkheid is.
zodra auto gekeurd is zal ik eens metingen verrichten om haar met de 75TS te kunnen vergelijken.

auto heeft een mooie en een minder fraaie kant maar krikpunten en koffer e.d. zijn echt hard
onder voorraam zit werk,kijken of dit zonder demontage aan te pakken is??CHECK
later wel meer plaatjes
things to do , at first sight
handrem hendel blijft niet bediend staan,CHECK
gaten in deuren eerst maar duck tape Check later lassen of vervangen deuren gelast check
wielrand Rechts lassen CHECK
wielkasten voor lassen.CHECK
stoelen voor vervangen indien wat low budget gevonden of iets uit voorraad CHECK en 1 stoel achterin plaatsen zodat beide kids meekunnen
hoor druklager, misschien nog ff laten zitten
1 band zit verkeerd (binnenkant zit buiten

casterkogels van 105 plaatsen,vulplaatjes maken CHECK
rem voelt alsof bekrachtiging niet werkt dus nalopen/testen zal die van een 75 TS passen??na olie verversen/verse blokken remt ze zelfs gretig dus CHECK
achterveren komen los te liggen bij uitveren, dit begrenzen Check
achterste ophangrubber bak gaar Check
claxon schakelaar stuur springt steeds los,stuur vervangen Check
nalopen voor APK en zien wat dit brengtcheck
wanneer tijd over komt er een ANSA spaghetti onder CHECKdie ik laatst van theoromeo overgenomen heb met de grotere diameter als wat er nu onder zit