http://auto.nieuws.nl/575616/de_tomaso_ ... ug_in_2011
Dáár hebben we wat aan, ouwe knakkers met bergen geld, die er eindelijk iets zinnigs mee doen!
Doe mij maar gelijk 'n nieuwe Deauville

Wat vind jij veel geld?KAS schreef:De Longchamp is mijn droomauto mocht ik ooit zoveel geld bezitten om zo`n auto te kunnen rijden. Alleen jammer van die Amerikaanse motoren. Dat past totaal niet bij de Italiaanse uitstraling.
Het kopen is vaak het probleem niet. Maar dan begint het pas. En of je wat hebt weet je nooit zeker. De meeste goedkopere auto`s zijn gare plamuurbakken met een versleten interieur. Voordat je dat weer een beetje fatsoenlijk hebt ben je snel al heel veel geld lichter. Een Maserati Biturbo koop je ook al voor een scheet en 3 knikkers. Maar dan moet er heel vaak wel voor 10 scheten en een paar zakkken knikkers aan verspijkert worden.Fetta schreef:Wat vind jij veel geld?Ze staan niet vaak te koop, maar echt "exotisch" duur vind ik ze niet.
Heb je wel wat.
Dat ben ik volledig met je eens.KAS schreef:Het kopen is vaak het probleem niet. Maar dan begint het pas. En of je wat hebt weet je nooit zeker. De meeste goedkopere auto`s zijn gare plamuurbakken met een versleten interieur. Voordat je dat weer een beetje fatsoenlijk hebt ben je snel al heel veel geld lichter. Een Maserati Biturbo koop je ook al voor een scheet en 3 knikkers. Maar dan moet er heel vaak wel voor 10 scheten en een paar zakkken knikkers aan verspijkert worden.Fetta schreef:Wat vind jij veel geld?Ze staan niet vaak te koop, maar echt "exotisch" duur vind ik ze niet.
Heb je wel wat.