Nog in projectstatus;Alfetta GTV2.0 van 1983
Dient aan voorzijde aan schermen (binnen en buitenschermen) gelast te worden;zoek nog mensen die dit kunnen en zouden willen doen.
Daarna blok terug plaatsen,ligt al klaar.....en daarna afbouwen en weer rijden...Maar dat roep ik al enkele jaren.
(wellicht dat straks na de vakantie er wat meer tijd vrij komt als ook de kleinste naar school is......)
Jazeker,aardige lui die ook vakwerk leveren volgens mijn bescheiden mening.
Wilden graag de GTV doen maar dan een totale restauratie met volledig overspuiten wat erg in de papieren zou lopen.
Zoek meer een (low budget) lasser die toch gewoon netjes de zaak last,de rest komt daarna wel.
Als ik zo de foto's bekijk en de roest op de mij wel bekende plekken geloof ik niet dat de roest zich beperkt tot de voorschermen. Je kan er bijna zeker van zijn dat minmaal de A stijlen zijn aangetast, de binnen zijde van de parafan (sommige delen 3 lagen), kriksteunen?, dorpels?, chassisdelen boven de achteras? Met name de laatste alleen met de wielen geemonteerd goed te zien. Plaatwerk zit hier 3 dubbel gepuntlast. Ik wil je niet ontmoedigen maar met alleen de voorschermen kom je er volgens mij niet