
De eerste avond dat de Alfetta voor de deur stond is er gelijk ingebroken, moet je ook maar niet zo dom zijn om het dashbordkastje open te laten staan

Er lag ook verder niks van waarde in, buiten dat de sukkels de radio cd speler onder de stoel niet eens gevonden hadden, hebben ze toch allebei de sloten en de klinken weten te vermoeren

Maar goed die heb ik dan wel weer op reserve, alleen zo zonde van het werk.
Ik had van buurman Ed een setje rappe nokkestokken gekregen om iets meer pit uit het 2 litertje te kunnen halen.
Gister met frisse moed aan de gang om de stokjes te monteren, echter stuite ik al vrij snel op een primaire ketting die wel aan het einde van het latijn was.
Ook is de axiale speling van de kruk verre van maar enige tolerantie

Conclusie blok is dus gewoon op.
Alhoewel de olie druk perfect is en toch best nog wat pit in het blok zit, weet ik dat een complete revisie onvermijdelijk is.
Nu spelen er weer allemaal ondeugende gedachte door mijn hoofd

V6,TS, 18T of toch maar orgineel.
Bak moet ik ook zeker wat aan gaan doen, het is iig de lange QV bak waar natuurlijk de 2e synchromes uit ligt.
Persoonlijk vind ik de bak te lang, maar zou met een evt 18T wel heel erg mooi uit komen.
Dilemma,s dilemma,s...
Wordt vervolgd!