5 April Volante rit in Noord Holland

Transaxlemeetings, forummeetingen tourritten, koffieklets etc...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
8C
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 155
Lid geworden op: 21 mar 2008, 17:40

5 April Volante rit in Noord Holland

Bericht door 8C »

Beste liefhebbers van Transaxles,


Wij hebben een lustrum; vijf jaar op een rij een Volante paasrit!

Door de positieve reacties over de koffie, de diverse Italiaanse hapjes, het met (on)bekenden (bij)praten, het bewonderen van elkaars auto's, een mooie rit door
Noord Holland, konden wij het niet nalaten een 5de rit te organiseren. En als wij hetzelfde weer hebben als vorig jaar, wordt het wederom een groot succes.

De ontvangst met koffie en toebehoren is dit jaar wederom bij Mercato Italiano, Newtonstraat 42 te Heerhugowaard en is er gelegenheid hun op en top Italiaanse delicatessen te kopen.

Vanaf 11.00 uur bent u van harte welkom om alvast van de lekkere koffie te komen genieten en gezellig (bij) te praten. De eerste equipe zal rond 13.00 uur starten. De rit is ca. 90 KM. Voor iedere vooraf aangemelde deelnemende auto is er natuurlijk weer een Volante Rallyschild.

De route zal eindigen bij restaurant Babylon te Heerhugowaard alwaar u een drankje kunt nuttigen en/of deelnemen aan het diner.

We vragen voor deze bijzondere dag een kleine vergoeding van € 12,00 per equipe. (onderweg en bij het restaurant zijn de kosten voor uw eigen rekening).

Om e.e.a. goed te kunnen organiseren en c.q. inkopen willen wij graag van u weten of wij u mogen begroeten op deze vijfde bijzondere dag van Volante, of u deelneemt aan het diner en met hoeveel personen. U bent dan ook verzekerd van een origineel Volante Rallyschild.

U kunt uw reactie per e-mail sturen naar: Volante@quicknet.nl of bellen na 17:00 uur met 06-12333098.

Graag tot 5 april a.s.!



Met vriendelijke groet,
Jan en Anita van der Linden
Jens Hoorn
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 510
Lid geworden op: 27 jun 2008, 18:05
Locatie: Wanneperveen
Contacteer:

Bericht door Jens Hoorn »

Ik hoop dat Sander, Jurian en ik weer de jeugd kunnen vertegenwoordigen!
Alfa 90 Quafrifoglio Oro '85
Giulia Nuova Super '76
Giulietta 2.0 '79
Gebruikersavatar
stephen
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1516
Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
Locatie: WARMENHUIZEN

Bericht door stephen »

was vorig jaar een leuke rit, ook al ben ik toen fout gereden :oops:

probeer er bij te zijn, mocht er wat tussen komen, dan laat ik het wel weten :wink:

mis alleen nog een leuke bijrijdster , want de hond kan geen kaart lezen :roll:
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Plaats reactie