Nimega100Miglia 25 april 2010

Transaxlemeetings, forummeetingen tourritten, koffieklets etc...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Nimega100Miglia 25 april 2010

Bericht door Peter Nimwege »

Beste Alfist,

25 april 2010 is het weer zover.
De derde editie van de Nimega100Miglia gaat dan van start.

Deze 100 mijlen van Nijmegen is een toerrit van ca. 160 km voor klassieke achterwielaangedreven Alfa Romeo’s (t/m type 75).
Ieder jaar proberen wij u een variatie aan wegen, dijkjes, en bezienswaardigheden voor te schotelen die het rijden van de 100 mijlen van Nijmegen tot een uniek evenement maakt op de Alfa-kalender.

In het kader van 100 jaar Alfa Romeo hebben wij de ambitie om dit jubileum jaar minstens 100 achterwiel aangedreven Alfa Romeo's aan de start te krijgen.
Schrijft u dus massaal in.....................zodat wij dit aantal gaan halen.

Zoals u van ons gewend bent wordt het weer een volledig verzorgde dag, voor jong en oud, waarbij de inwendige mens niet wordt vergeten. Het programma ziet er in grote lijnen als volgt uit:

•Vanaf 09.45 uur ontvangst op een wederom unieke startlocatie
•Vanaf 10.45 uur start rit
•Vanaf 12.15 uur lunch
•Vanaf 16.30 uur borrel met diner, tot ca. 19.00 uur.
Om een idee te krijgen van de rit kunt u de reacties van de afgelopen eidities nalezen op onder andere het SCARB en Alfaspeed-forum lezen.

Op onze website www.nimega100migla.nl kunt op de hoogte blijven van laatse nieuws.

Inschrijfkosten

•Bestuurder € 25,00, overige inzittenden € 20,00 per persoon.
•Kinderen t/m 3 jaar gratis.
•Kinderen van 4 t/m 12 jaar € 10,00 per kind.
Indien uw interesse is gewekt en u wilt zich aanmelden, reageer dan via nimega100miglia@gmail.com Dit emailadres is beveiligd tegen spambots, u heeft javascript nodig om het te kunnen bekijken , zodat wij u het inschrijfformulier kunnen toesturen.

Met vriendelijke groet,

De organisatie
www.nimega100miglia.nl
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Nimega100miglia

Bericht door Peter Nimwege »

Beste oud en nieuwe deelnemers van het Evenement der Evenementen, de Nimega100Miglia.

We zijn heel voorzichtig naar het eind van onze organisatieactiviteiten aan het gaan.
Eigenlijk durf ik wel een beetje te roepen dat we weer ons stinkende best hebben gedaan om er weer iets heel leuks van te maken voor jong en oud.
Ik kijk op dit moment naar buiten en zie het zonnetje weer lekker schijnen wat uitnodigt om een snipperdag te gaan nemen de Alfa aan te trappen en een stukkie te gaan toeren.
Helaas roept de plicht van het werk me onmiddellijk terug en zal het blijven met het afdwalen van mijn gedachten helaas.
Echter wat ons opvalt op dit moment dat we heel veel toezeggingen hebben van deelnemers die gezegd hebben dat ze gaan deelnemers maar nog niet het benodigde papierwerk hebben ingeleverd.
Nu dat het zonnetje schijnt lijkt ons dat de meeste Bella's nu weer een beetje tot leven worden geroepen en dat jullie dan pas weer een beetje aan ons gaan denken.
Ik verzoek dat ook jullie om de daad bij het woord te voegen om de toezeggingen om te zetten in een officiële aanmelding, zodat we de verdere afspraken met onze leveranciers kunnen gaan bevestigen.
Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.
Met vriendelijk Alfa groeten

Peter Bertens
www.nimega100miglia.nl
Gebruikersavatar
Peter Nimwege
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 168
Lid geworden op: 21 okt 2009, 07:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Nimega100miglia

Bericht door Peter Nimwege »

Wie heeft zich al ingeschreven van hier?

Gr. Peter
www.nimega100miglia.nl
Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Forumbeheerder/Admi
Forumbeheerder/Admi
Berichten: 8884
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
Locatie: Alfetta Forum
Contacteer:

Bericht door AlfettaOwner »

Deze valt samen met de Alfa 75 jubileum meeting zie ik net.
Omdat ik drie van die bakjes heb gaat deze jongen daar naar toe.
Saluti Alessandro

Afbeelding

Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Plaats reactie