Hier dus een topic over mijn '83er GTV 2.0 die ik heb overgenomen van Rocus ( Ronnie).
Ik had een advertentie geplaatst waarin ik vroeg om een GTV met werk die niet compleet hoefde te zijn en Ronnie was een van de eerste met een reactie en uiteindelijk ook de beste keus voor mij.

De bedoeling is om er een leuke speelauto van te maken voor mijzelf. Er zal vooral technisch het een en ander aan gaan veranderen.
Het uiterlijk ben ik nog niet helemaal zeker van. wist eigenlijk zeker dat ik hem wit wilde maken maar ik vind een donkere kleur ook erg mooi staan. en zelfs rood kan erg mooi zijn.
Wat in ieder geval zeker is is dat er geen originele bumpers op komen. ten eerste omdat ik ze niet heb meegenomen van Ronnie en ten tweede omdat ik ze gewoon niet mooi vind. Het plan is om de auto zo glad mogelijk te maken. Wel ben ik nog aan het kijken voor zo'n race-voorbumper uit Frankrijk, is ook makkelijker als het hele front verbouwen denk ik.

Ik hoop met een week of twee te kunnen beginnen. als eerste zal de roest aangepakt worden. Daarna wil ik eerst alle technische veranderingen pas maken en voorbereiden. Zo moet ik bv een nieuwe tunnel maken omdat de bak voorin komt....

Maar binnenkort meer.

Hier de foto's van hoe hij nu bij mij voor het huis staat.