Blij verlast

Eindeloos kletsen over aanverwante zaken welke je verder nergens kwijt kunt !!
Foto's video's rariteiten.......!!! Alfetta miniatuurmodellen.
Plaats reactie
twinnyspark
Advanced Membro
Advanced Membro
Contacteer:

Blij verlast

Bericht door twinnyspark »

Moet zeggen dat ik deze middag blij verlast werd. :oops:

Wat er vooraf ging:

Er was bij ons in de regio onder enkele heren hier ter forum toch wat behoefte aan enige kunde aangaande het samensmelten van metalen.
Dus maar eens een avond de werkplaats omgetoverd tot leslokaal en heerlijk aan het bakken en braden geweest.
Toch mooi om te zien dat het niveau in 1 avond (bij enkele zero nul las-ervaring) naar een zeer acceptabel resultaat is gestegen.:thumbs:

Wat nu dan weer:

Vanmiddag even tussen de bedrijvigheid door naar castello Stefanico gereden om wat onderdelen voor de GTV te scoren, komt daar (altijd goed voor de gezelligheid) ook nog Jeroen binnen hobbelen met een emmer.:roll: :roll: :roll:
Was dat ff voor mij :roll:
Een rijkelijke Bierbeque als dank voor het hetgeen ik de heren heb mogen bijbrengen.

Dus BoyZZZ, Mega Hartstikke bedankt!!!!!!!!!!!!!!!

Jeroen, Martijn, Stefan en Stefan, ik hoop dat ik de laskunstjes van jullie hier weer op het forum tegen kom.

Sfeerplaatje:

Afbeelding
Alfetta GTV '80 - Giulietta '11 - SudSprint '84
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru

Bericht door GTV42.0 »

Graag gedaan Anteun, en geniet er maar lekker van. Als de bier op is kan je lekker bbqen. Nogmaals dank ook namens Jan en Klaas die niet op de forums zitten en ook een hele mooie, leerzame en gezellige avond hebben gehad.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
Stefan
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Contacteer:

Bericht door Stefan »

Ook van deze kant heel graag gedaan.
Het was een leerzame (en gezellige) avond.
Zoals je al aangeeft, wil je onze kunsten hier op het Forum terugzien.
En je vroeg al wanneer ik eindelijk weer eens met de GTV2000 verder ga. Nu de GTV-6 eigenlijk wel klaar is, zal de GTV2000 binnenkort weer uit de hoek gehaald worden en gaat er eindelijk wat aan gebeuren. Dan zullen er ook wat metalen aan elkaar gesmolten moeten worden. Dus zullen daar ook wel fotootjes van gaan komen :wink: .

PS. Als je problemen hebt om de bierbeque soldaat te maken, komen we maar al te graag weer langs om jou nu eens een keertje op weg te helpen :jumping:
Huidige Alfa:
Op dit moment Alfaloos.

Alfa-verleden:
Te veel om op te noemen
stefgtv6
Alfetta Membro
Alfetta Membro

Bericht door stefgtv6 »

De hele avond was top geregeld Anteun dus je hebt het verdiend. :thumbs:
Nou natuurlijk niet die hele emmer leegdrinken voor je gaat lassen aan één van je Alfa's hè! :wink:
Voorlopig zal mijn laswerk beperkt blijven tot een beetje oefenen op wat stukjes afval plaatwerk. Aan mijn GTV6 gaat voorlopig hoop ik niet meer gelast worden en ik heb geen ruimte om aan een project te beginnen.
Toch had ik het niet willen missen!
GTV6 3.0 '84

Gehad: GTV6 '82

Afbeelding
Plaats reactie