De hele week eigenlijk niet veel uitgevoerd...
Maar vandaag heb ik toch iets gedaan in de tropische hitte.
De 5 gaats triangel uit de berging getrokken en eens flink met de slijptol e.d. aan de gang geweest om hem te ontroesten. Hij staat inmiddels in de menie en ligt nu te drogen zodat ik morgen of zo met de rode lak eroverheen kan. Ik ga de wielophangingsdelen dus rood maken, dit omdat ik nog een 2,5l blik Rustoleum rood had staan en de fusees die ik ga gebruiken al een keer die kleur hebben gekregen.
Ook nog een setje v6 aandrijfassen tevoorschijn getoverd en begonnen met het opknappen daarvan. Moet straks alleen de stukken uit de naven halen waar de aandrijfassen tegenaan komen ( geen idee hoe je die delen zou moeten noemen, de flenzen met de asstompen die in de naven zitten..

) die zijn nu nog van een TS namelijk en hebben de verkeerde boutmaten voor de v6 assen.
Differentieel is inmiddels ook schoongemaakt( zo ver als redelijk mogelijk was, wordt geen concoursauto

) en gedeeltelijk geschilderd.
Zal straks nog even proberen wat plaatjes te schieten.
Als laatste had ik een setje stalen 15" velgen van een 156 op de as gemonteerd om te kijken hoe ver ik die naar buiten zou kunnen verbreden. Waarschijnlijk worden ze 9 1/2 inch breed straks, steken ze net iets buiten de schermen. De voorkant moet ik dan nog even opmeten om te zorgen dat ze daar even ver naar buiten komen te zitten.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎