voorstellen

Hier kun je je voorstellen aan de rest van de leden en forumgebruikers.
Plaats reactie
jorgbl
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01

voorstellen

Bericht door jorgbl »

Hallo,
mijn naam is jorg, ben 34 jaar, wonende te oudenaarde (B) en echt geintresseerd in oudere alfa modellen. Vroeger met een guiletta, 75, 155, gtv en een 147 gereden, maar inmiddels overgeschakeld naar een ander ( niet italiaans merk), Een 10-tal jaar geleden een gtv van 79 gekocht maar 7 jaar later hem naar de schroothoop gevoerd omdat ik deze bij een slechte carosserie had binnen gedaan en deze hem totaal verklote. Daardoor nu dringend op zoek naar een degelijke gtv, inmiddels al een paar keer via email contact gehad met martijn en wens zo vlug mogelijk een kijkje te gaan neem, hopelijk is dit de moeite zodat ik eerst een paar maand nog kan rijden en dan misschien zien om hem te laten herspuiten, maar dan door een degelijk persoon. Indien er iemand hier een degelijke carosserie kent in de ruime omgeving?
groeten, jorg
Gebruikersavatar
giuliettaevo
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 2919
Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
Locatie: Cuijk

Bericht door giuliettaevo »

Hoi Jorg,

welkom hier!

Er staan bij "Gespot" wel een paar GTV's en bij "Te koop" vind je er ook. :wink: Persoonlijk zou ik die van MArtijn of die van Jens wel willen hebben. :smile:

Groeten Remco
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
jorgbl
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01

Bericht door jorgbl »

Hallo, ik denk (hoop) dat diegene van martijn in betere staat is dan deze van jens. Nee?
Gebruikersavatar
jef75
Alfetta Membro
Alfetta Membro
Berichten: 252
Lid geworden op: 04 nov 2007, 10:44
Locatie: 75-City

Bericht door jef75 »

welkom op het forum, je verhaal van een slechte carrosier is triest,een kennis van mij heeft hetzelfde aan de hand gehad met een 75,wel met schade wagen.
De wagen(na herstelling) stond scheef en was al terug aan het roesten,kit op veroeste naden,die al gespoten waren,een ramp.
jorgbl
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01

Bericht door jorgbl »

Jep, de wagen ging in een bad (zuur), daarbij tilde men hem op aan het open dak, met alle gevolgen van dien. Daarna werden er tal van nieuwe onderdelen op gelast o. a. 4 vleugels en nieuwe neus, daarna liet men hem eens vallen op z'n zijkant, heeft men alles uitgeblust en in de grondverf gezet. Terug naar huis en door omstandigheden 4 jaar blijven staan en jaja terug roest, Ook o.a. gekit op roest, een massa plamuur om de blutsen eruit te halen, dan maar zelf terug gestrip en uiteindelijk naar de schroothoop.Spijtig maar ja, enzo terug opzoek.
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Bericht door GTV42.0 »

HalloJorg en welkomop dit mooie forum. Misschien een idee om dit jaar naar het SS te komenin Zandvoort op 28 en 29 augustus.Misschien dat er daar wel wat leuks te koop staat voor een goede prijs.

Groet Jeroen
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
jorgbl
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01

Bericht door jorgbl »

Hey, lijkt me leuk maar heb de nodige interesse in de wagen van martijn, hopelijk valt dit niet tegen en zoja zien we dan wel in zandvoort.
bedankt
GTV42.0
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 7897
Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
Locatie: Noordscheschut

Bericht door GTV42.0 »

Ik zeg in beide gevallen komen. Komen als je er nog gen hebt gevonden en komen als je een GTV hebt gevonden om deze aan ons te laten zien :wink: Ik zeg een win win situatie.
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
jorgbl
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01

Bericht door jorgbl »

okee; afgesproken
Gebruikersavatar
GTVke
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1228
Lid geworden op: 23 dec 2005, 17:28
Locatie: Olio - Belgio

Bericht door GTVke »

Jorg , ik weet nu wie je bent !
Een paar jaar geleden heb ik die RIAL velgen van je gekocht die onder die bewuste GTV onderuit kwamen , waarvan achteraf bleek dat 1 velg een onbalans / slinger had ook al zei je me bij verkoop dat ze perfect recht waren !
Achteraf nog een mailtje naar je gestuurt remember :wink:
Ik kon er niet om lachen beste .
jorgbl
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01

Bericht door jorgbl »

Tijdje geleden he, en de velgen gemonteerd? Bij goed balanceren zal je dit niet voelen. En anders wil ik ze wel terugkopen, geen probleem
Gebruikersavatar
GTVke
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1228
Lid geworden op: 23 dec 2005, 17:28
Locatie: Olio - Belgio

Bericht door GTVke »

Nee niet gemonteerd ,ik heb ze verder verkocht maar ik heb er WEL bij vermeld dat 1 velg een onbalans had :wink:
jorgbl
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01

Bericht door jorgbl »

PS 95% van de velgen heeft onbalans (zit bijna 10 jaar in het vak) Velgen van deze leeftijd zijn nooit 100%, zelfs veel nieuwe velgen hebben onbalans.
Gebruikersavatar
GTVke
Advanced Membro
Advanced Membro
Berichten: 1228
Lid geworden op: 23 dec 2005, 17:28
Locatie: Olio - Belgio

Bericht door GTVke »

jorgbl schreef:Jep, de wagen ging in een bad (zuur), daarbij tilde men hem op aan het open dak, met alle gevolgen van dien. Daarna werden er tal van nieuwe onderdelen op gelast o. a. 4 vleugels en nieuwe neus, daarna liet men hem eens vallen op z'n zijkant, heeft men alles uitgeblust en in de grondverf gezet. Terug naar huis en door omstandigheden 4 jaar blijven staan en jaja terug roest, Ook o.a. gekit op roest, een massa plamuur om de blutsen eruit te halen, dan maar zelf terug gestrip en uiteindelijk naar de schroothoop.Spijtig maar ja, enzo terug opzoek.
Destijds had ik intresse in de kale koets zoals die er toen bijstond en heb je daar verschillende keren over gecontacteerd , als jij me toen dit verhaal eerlijk had verteld over hoe het koetswerk was verkloot etc . had ik geen 120 Km naar Oudenaarde moeten rijden om een golfplaat te aanschouwen en vervolgens 120 Km moeten terug rijden om achteraf te concluderen dat het setje velgen waarvan me verzekerd werd dat ze recht waren niet zo bleek te zijn .
Een optische afwijking op de buitenring van de velg van 4 a 5 mm noem ik al behoorlijk ! Geen enkele hedendaagse velgcontructeur die een nieuwe velg op de markt brengt met deze afwijking , als je dergelijke toleranties hanteerd ga je gewoon bankroet .
Het verhaal dat je toen vertelde in verband met de koets was dat je er genoeg van had en dat je meer intresse had in een ander merk ( ik meen VW Kever ? ) .

Ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken .
jorgbl
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01

Bericht door jorgbl »

Bon, de gtv geef ik graag toe dat deze verkloot was en is uiteindelijk ook op de schroothoop beland. Mocht één van deze velgen dan toch een beetje slom geweest zijn (ik dacht van niet), mijn excuses daarvoor. Ik stel voor zand erover?
Gebruikersavatar
Fetta
Alfetta Transaxle Guru
Alfetta Transaxle Guru
Berichten: 5861
Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02

Bericht door Fetta »

Nou, ...eh...welkom dan.
Lekkere verhalen lees ik hier in een korte tijd.... :shock:
get in, sit down
shut up and hold on!

Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
Carbo
Alfetta Guru
Alfetta Guru
Berichten: 2106
Lid geworden op: 25 dec 2007, 12:17
Locatie: Barendrecht

Bericht door Carbo »

Als is de l.... nog zo snel, de w..... achterhaald je wel! :grin:

Zonder dollen! welkom op dit forum!
Hoop dat je een GTV gaat redden! :wink:

Gr,
Carl
jorgbl
Alfetta Novizio
Alfetta Novizio
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01

Bericht door jorgbl »

Hey hallo,

zal wel lukken om er één te strikken hoop ik!
Plaats reactie