voorstellen
-
- Alfetta Novizio
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01
voorstellen
Hallo,
mijn naam is jorg, ben 34 jaar, wonende te oudenaarde (B) en echt geintresseerd in oudere alfa modellen. Vroeger met een guiletta, 75, 155, gtv en een 147 gereden, maar inmiddels overgeschakeld naar een ander ( niet italiaans merk), Een 10-tal jaar geleden een gtv van 79 gekocht maar 7 jaar later hem naar de schroothoop gevoerd omdat ik deze bij een slechte carosserie had binnen gedaan en deze hem totaal verklote. Daardoor nu dringend op zoek naar een degelijke gtv, inmiddels al een paar keer via email contact gehad met martijn en wens zo vlug mogelijk een kijkje te gaan neem, hopelijk is dit de moeite zodat ik eerst een paar maand nog kan rijden en dan misschien zien om hem te laten herspuiten, maar dan door een degelijk persoon. Indien er iemand hier een degelijke carosserie kent in de ruime omgeving?
groeten, jorg
mijn naam is jorg, ben 34 jaar, wonende te oudenaarde (B) en echt geintresseerd in oudere alfa modellen. Vroeger met een guiletta, 75, 155, gtv en een 147 gereden, maar inmiddels overgeschakeld naar een ander ( niet italiaans merk), Een 10-tal jaar geleden een gtv van 79 gekocht maar 7 jaar later hem naar de schroothoop gevoerd omdat ik deze bij een slechte carosserie had binnen gedaan en deze hem totaal verklote. Daardoor nu dringend op zoek naar een degelijke gtv, inmiddels al een paar keer via email contact gehad met martijn en wens zo vlug mogelijk een kijkje te gaan neem, hopelijk is dit de moeite zodat ik eerst een paar maand nog kan rijden en dan misschien zien om hem te laten herspuiten, maar dan door een degelijk persoon. Indien er iemand hier een degelijke carosserie kent in de ruime omgeving?
groeten, jorg
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 2919
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
- jef75
- Alfetta Membro
- Berichten: 252
- Lid geworden op: 04 nov 2007, 10:44
- Locatie: 75-City
-
- Alfetta Novizio
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01
Jep, de wagen ging in een bad (zuur), daarbij tilde men hem op aan het open dak, met alle gevolgen van dien. Daarna werden er tal van nieuwe onderdelen op gelast o. a. 4 vleugels en nieuwe neus, daarna liet men hem eens vallen op z'n zijkant, heeft men alles uitgeblust en in de grondverf gezet. Terug naar huis en door omstandigheden 4 jaar blijven staan en jaja terug roest, Ook o.a. gekit op roest, een massa plamuur om de blutsen eruit te halen, dan maar zelf terug gestrip en uiteindelijk naar de schroothoop.Spijtig maar ja, enzo terug opzoek.
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7897
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 19:49
- Locatie: Noordscheschut
- GTVke
- Advanced Membro
- Berichten: 1228
- Lid geworden op: 23 dec 2005, 17:28
- Locatie: Olio - Belgio
Jorg , ik weet nu wie je bent !
Een paar jaar geleden heb ik die RIAL velgen van je gekocht die onder die bewuste GTV onderuit kwamen , waarvan achteraf bleek dat 1 velg een onbalans / slinger had ook al zei je me bij verkoop dat ze perfect recht waren !
Achteraf nog een mailtje naar je gestuurt remember
Ik kon er niet om lachen beste .
Een paar jaar geleden heb ik die RIAL velgen van je gekocht die onder die bewuste GTV onderuit kwamen , waarvan achteraf bleek dat 1 velg een onbalans / slinger had ook al zei je me bij verkoop dat ze perfect recht waren !
Achteraf nog een mailtje naar je gestuurt remember
Ik kon er niet om lachen beste .
- GTVke
- Advanced Membro
- Berichten: 1228
- Lid geworden op: 23 dec 2005, 17:28
- Locatie: Olio - Belgio
Destijds had ik intresse in de kale koets zoals die er toen bijstond en heb je daar verschillende keren over gecontacteerd , als jij me toen dit verhaal eerlijk had verteld over hoe het koetswerk was verkloot etc . had ik geen 120 Km naar Oudenaarde moeten rijden om een golfplaat te aanschouwen en vervolgens 120 Km moeten terug rijden om achteraf te concluderen dat het setje velgen waarvan me verzekerd werd dat ze recht waren niet zo bleek te zijn .jorgbl schreef:Jep, de wagen ging in een bad (zuur), daarbij tilde men hem op aan het open dak, met alle gevolgen van dien. Daarna werden er tal van nieuwe onderdelen op gelast o. a. 4 vleugels en nieuwe neus, daarna liet men hem eens vallen op z'n zijkant, heeft men alles uitgeblust en in de grondverf gezet. Terug naar huis en door omstandigheden 4 jaar blijven staan en jaja terug roest, Ook o.a. gekit op roest, een massa plamuur om de blutsen eruit te halen, dan maar zelf terug gestrip en uiteindelijk naar de schroothoop.Spijtig maar ja, enzo terug opzoek.
Een optische afwijking op de buitenring van de velg van 4 a 5 mm noem ik al behoorlijk ! Geen enkele hedendaagse velgcontructeur die een nieuwe velg op de markt brengt met deze afwijking , als je dergelijke toleranties hanteerd ga je gewoon bankroet .
Het verhaal dat je toen vertelde in verband met de koets was dat je er genoeg van had en dat je meer intresse had in een ander merk ( ik meen VW Kever ? ) .
Ik ga hier verder geen woorden meer aan vuil maken .
-
- Alfetta Novizio
- Berichten: 50
- Lid geworden op: 20 jun 2010, 09:01