Er zijn maar erg weinig GTV6 en met standaard de isostatische schakeling. Deze bakken hadden ook 25% sper!
Volgens mij vanaf '85 standaard op de gtv6. Dat van die 25% sper durf ik te betwijfelen.
joy schreef:Er zijn maar erg weinig GTV6 en met standaard de isostatische schakeling. Deze bakken hadden ook 25% sper!
Volgens mij vanaf '85 standaard op de gtv6. Dat van die 25% sper durf ik te betwijfelen.
Tja het blijft Alfa! een TS bak zou volgens mij ook standaard sper moeten hebben maar dat is Alfa ook wel eens vergeten
75 TS, v6 en Tb hebben standaard sper normaal gesproken ... de werking wordt met gebruikj minder dus het kan wel eens lijken alsof er geen sper inzit...
Montronic.com verkopen ze losse gasklephuizen, en niet heel duur.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Ff OT: wat kun je allemaal als je sper wilt op je normale standaard transaxle?
Dus dan hebben we het over een standaard Nordblok (1600-1800-2000) met ditto bak erachter.
Welke mogelijkheden heb je dan?
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
giuliettaevo schreef:75 TS, v6 en Tb hebben standaard sper normaal gesproken ... de werking wordt met gebruikj minder dus het kan wel eens lijken alsof er geen sper inzit...
Geloof mij Remco er zijn TS'n geleverd zonder sper terwijl dit er wel in hoorde te zitten!
giuliettaevo schreef:75 TS, v6 en Tb hebben standaard sper normaal gesproken ... de werking wordt met gebruikj minder dus het kan wel eens lijken alsof er geen sper inzit...
Geloof mij Remco er zijn TS'n geleverd zonder sper terwijl dit er wel in hoorde te zitten!
SSssssssst! Niet verder vertellen!
Thanks voor de tip! Ga gelijk kijken!
Vertel......
get in, sit down
shut up and hold on!
Fetta schreef:Ff OT: wat kun je allemaal als je sper wilt op je normale standaard transaxle?
Dus dan hebben we het over een standaard Nordblok (1600-1800-2000) met ditto bak erachter.
Je kunt het losse sperdiff in een normale Nord bak zetten. In de 1600 is dat het lastigste omdat er dan een ring tussen het diff en het krooonwiel moet komen te zitten en die moet gemaakt worden. Het afstellen van de juiste speling tussen kroon en pignonwiel is het grootste probleem. Hiervoor is kennis en apparatuur vereist die niet iedereen heeft. Iemand met ervaring hierin is wel handig..
Maar degene die racen met transaxles weten hier de adressen waarschijnlijk wel voor...
Gaat niet bestaat niet 😎
Fetta schreef:Ff OT: wat kun je allemaal als je sper wilt op je normale standaard transaxle?
Je kunt het losse sperdiff in een normale Nord bak zetten. In de 1600 is dat het lastigste omdat er dan een ring tussen het diff en het krooonwiel moet komen te zitten en die moet gemaakt worden. Het afstellen van de juiste speling tussen kroon en pignonwiel is het grootste probleem. Hiervoor is kennis en apparatuur vereist die niet iedereen heeft. Iemand met ervaring hierin is wel handig..
Maar degene die racen met transaxles weten hier de adressen waarschijnlijk wel voor...
OK, niks plug-and-play dus.
Thanx.
get in, sit down
shut up and hold on!
Kan wel maar dan moet je geluk hebben dat de speling precies goed uitkomt...
Is bij mij 1 x goedgegaan en 2x niet... kostte me 2x een bak. Dat was een 1.8IE bak achter mijn 3.0 in een 75. Trok wel leuk met zo'n korte as... Die verkeerde speling merk je al meteen aan het gieren dat de bak dan doet.
Gaat niet bestaat niet 😎