Er is na de laatste posting niks meer aan de GTV gedaan.
Ik ben van ruimte veranderd en ik wilde eerst de GTV-6 klaarhebben. Deze is inmiddels al weer een paar maanden rijdend

.
Maar nu slaat de twijfel over het verdergaan met deze GTV2000 toe, want wat is namelijk het geval

.
Naar aanleiding van een koop van wat kleine onderdelen voor een andere auto komt de verkoper met de opmerking, dat hij nog meer onderdelen en nog een GTV2000 heeft die hij wel verkopen wilde.
Na het krijgen van wat foto's en verdere informatie is de knoop doorgehakt en hebben we een prijs afgesproken voor de auto, incl. een partjtje extra onderdelen.
Ik heb de auto nog niet in het echt gezien, maar op basis van de foto's en beschrijving denk ik dat er minder werk aan zit.
Ik moet deze "nieuwe"binnenkort nog ophalen, maar ik overweeg om het huidige project te stoppen en te koop aan te bieden. Let wel ik doe dit niet omdat ik het een hopeloos geval vind (een aantal Forummers kent deze GTV al wel), maar vanwege het vermoeden dat de "nieuwe" minder werk oplevert. Het was in ieder geval een buitenkansje die ik niet kon laten lopen.
ik zal proberen, dat deze tijdens de Forummeeting al bij mij staat. Dan zullen ze er waarschijnlijk allebei wel staan.