hoelaat en waar speken we af?
nog steeds met de wurst

Handjes uit de mouw hoor.... veel dank.Stefan schreef:Alle aanwezigen worden door Jeroen en mij bedankt.
Uiteindelijk is er zelfs nog een kleine workshop (spruitstukken afdichten en uitlaatrubbers vervangen) onder leiding van onze registerleider Henk geweest.
Ahum...giuliettaevo schreef:Moet jij niet een interieur gaan monteren?
You're welcome.Stefan schreef:Alle aanwezigen worden door Jeroen en mij bedankt.
We hebben er samen een gezellige dag van gemaakt.
Ook de aanwezigheid van een aantal niet-Alfetta Forummers werd door iedereen wel op prijs gesteld. Ze brachten in ieder geval leuke auto's mee (Alfetta GT , Spider , Alfa6).
Uiteindelijk is er zelfs nog een kleine workshop (spruitstukken afdichten en uitlaatrubbers vervangen) onder leiding van onze registerleider Henk geweest.
Anteun,
We kunnen dit echt niet elke maand doen, maar we hebben Dinsdagavond nog altijd de beruchte sleutelavonden, waar soms alleen maar koffie wordt gedronken en lekker gekletst. Een aantal van de aanwezigen hebben dit al wel eens ervaren.
Zoals Jeroen al aangaf zijn er een hele partij foto's gemaakt. Ik probeer ze net te posten, maar dit gaat om de één of andere reden niet. Volgens mij kreeg ik net een melding dat de foto's te groot zijn.
AlfettaOwner schreef:Alle nieuwe foto's die op het forum worden gezet moeten kleiner of gelijk zijn aan 640 * 480 (redelijk gangbare resolutie).
Dit is bij de meeste online fotoalbums mogelijk.
Op het oude forum werden deze automatisch geresized.
Voor de bestaande foto's moet ik dit nog aanpassen.