Ik wil zo min mogelijk undercoating en dergelijke spuiten omdat ik zeker weet dat er nog gepuntlaste naden gaan werken. Door de boel glad af te werken zie ik precies waar dat gebeurd en kan ik het op tijd bijwerken.
De rest van de koets gaat in de Epoxyprimer en daarna 2K lak + een blanke laklaag. Alles van Standox omdat mijn beoogde spuiter hier mee werkt gebruik ik dit hele laksysteem.
De motorruimte en binnenzijde spuit ik zelf in de 2K rood. Een stofinsluitingtje hier en daar is daar niet zo erg. De buitenzijde laat ik strak maken en spuiten. Ik kan veel maar ergens moet je met name in tijd je grenzen kennen. (trouwens als ik zelf over een spuitcabine kon beschikken zonder tijdslimiet deed ik het zelf :biggrin:)
Na het spuitwerk ben ik zeker nog een jaar aan het opbouwen. Ik reken dus totaal op nog twee jaar! Klinkt lang maar dan ben ik al op de helft

Gr,
Carl