Vanmiddag heb ik nog even het dashboard, de kachelunit en de zekeringkast met kabelboom verwijderd. Ik wil wel een dashboard met ene kachelunit terugplaatsen maar de kabelboom komt er niet meer in. Ik ga zelf een nieuwe kabelboom maken met een modernere zekeringkast en via relais geschakelde verlichting e.d. Zo'n oude originele kabelboom blijft een zorgenkindje, je gaat van de ene slechte verbiding naar de volgende kortsluiting.

Van de week verder met het demonteren, ruiten moeten er nog uit en er ligt nog wat los spul her en der. Dan eindelijk die motor en bak eruit takelen en de carterpan aflassen. Daarna de motor en bak de schuur in en verder met de koets, tunnel e.d. afmaken.
Ook wil ik eigenlijk de motorruimte en het interieur stralen. ik heb hier nog 75 kg nieuw grit staan maar de compressor die ik meestal leen is veel te licht om te stralen. Iemand een tip hoe ik dit het beste kan doen? ik zag bij Boels op de site een straalketel en zo'n grote dieselcompressor. kost dan iets van 120 euro voor een dag maar dan kan ik wel in een keer alles goed doen denk ik.. Gewoon zorgen dat ik zo veel mogelijk delen klaar heb om te stralen. Daarna kwast ik er wel iets overheen tegen het roesten.