Ondanks dat de gemonteerde Ronals onder de GTV altijd mooi zijn, zie je ze ook overal (zijn dan wel weer de enige velgen wat ik zelf kan draaien voor mijn schaalmodellen)
Moeilijk hoor, vind ze allemaal wel mooi staan.
De ronal is een oude klassieker onder deze bakjes.
De andere 2 zijn wel heel apart en misstaan ook niet
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
We hebben vergelijkbare set's Stephen. (ik alleen in 4x98)
Een ronal is natuurlijk altijd goed maar is een beetje "gewoontjes" aan het worden omdat iedereen dat al doet.
Ik zou de turbo's laten zitten op de sedan en de Rial op de Gtv.
Yep , leek mij ook al dezelfde uitvoering Peter
die met dat brede velgbed en geen naafdeksel oid.
aan voorzijde moet er alleen een spacer tussen ivm aanlopen tegen de Brembo's , alleen kon ik die zo gauw niet vinden
zal van het weekend eens foto schieten bij daglicht voor een knap eindresultaat
en de turbo's komen weer op de sedan zodra ik deze weer uit de stalling haal
aan voorzijde moet er alleen een spacer tussen ivm aanlopen tegen de Brembo's
RIAL 7x15 ET23 ? voor GTV6
Ik heb op mijn ring ts een tijdje met dezelfde rials gereden en de spacer moet >8 [mm] zijn, om onder alle omstandigheden vrij te lopen van de brembo's. Verder kan je eens naar de binnenkant van de velg kijken. Bij mij was er een velg erg grof gegoten, waardoor zelfs die velg met de spacer soms aanliep. Nooit echt gemerkt, maar een slijt spoortje aanwezig. Met wat schuurpapier de velg nagewerkt.
Daar 2 van de Rial wielen vanmorgen leeg stonden , maar eens wat andere wielen onder de GTV gepast, en ook niet verkeerd ook al komt het op de tel. foto's niet helemaal uit de verf
welkevelg41.jpg
welkevelg42.jpg
welkevelg43.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kleur van de auto doet vaak ook veel Stephen, zet ze maar eens onder mijn Olijfje
Zoder gein onder bijvoorbeeld een witte of rode zou het al weer heel anders staan.
Moet zeggen dat ik de Rials onder een Donker GROENE ook mooier vind.
Laatst gewijzigd door twinnyspark op 23 jan 2011, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Sluiit ik mij bij aan, of het aan de kleur ligt durf ik niet zeker te zeggen maar deze velgen staan beter onder de (rode) sedan.
De rial mooier onder de blauw/groene coupe.
Het zijn in ieder geval beide prachtige velgen.
Laatst gewijzigd door Gtv4 op 23 jan 2011, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
ook al zie je dat het best als de zon er vol op schijnt en niet op een donkere tel. foto
real live staat het best goed dat contrast donker met gepolijst Alu., vandaag al diverse positieve reacties, maar op de rode sedan staat het altijd goed idd.
ook al zie je dat het best als de zon er vol op schijnt en niet op een donkere tel. foto
real live staat het best goed dat contrast donker met gepolijst Alu., vandaag al diverse positieve reacties, maar op de rode sedan staat het altijd goed idd.