116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Na aanleiding van prachtige topics zoals;
Hoe krijg je een strak Sturende 75,
Groepsinkoop Uniballs Voor Stabi14mm,
En stofkapjes tbv de Stangkoppen,
Maar welke Stabi's heb je allemaal?
Koeling van de remmen,
Informatie over Sperdiffs,
Koni Geel? Of andere shocks,
Biltstein B6,
Of een totale RS circuit ophanging,
Wa watt-stangen? SCARB groepskoop,
Ervaring 75, SCARB,
En hoe krijg ik de kogels uit mijn draagarmen?
GTV6; Alles super, maar welke banden?
Enkele auto's worden/zijn hardcore straatracers (32mm RS voorstabi, Achter?? icm schroefset)
Aantal mensen kiezen voor alleen een dikkere stabilisatorstang ter vermindering van koetsrol, andere verlagen meteen de auto.
Maar is dit wel nodig? En hoeveel doet de dion-triangel? Hoeveel nut heeft het aanpakken van de rubbers daar? Wat voor effect ga ik krijgen als ik dit doe?
En misshien wel de hoofdzaak, ben ik benieuwd met welke setup de meeste hier rijden? En wat is je ervaring, waar wil je verbetering?
Mijn huidige setup :
22mm stabi in uni, achter 22mm stabi,
Torsie verlaagt, achter rode verlagingsveren,
Koni geel zachtse stand?,
Standaart rubbers, voor alsnog geen powerflex,
22mm ATE hoofdremcilinder, met Goodrich stalenremleidingen
Taroxremschijven voor, in ATE klauwen,
Standaart achter, wil ik de 'koelmod' nog voor gaan maken.
Mijn doel; Sportauto die ook Cruist. Maar als je er mee het circuit op gaat, je heerlijk bochtwerk neer kan zetten.
Het is wat tegenstrijdig, maar eigenlijk ga ik voor een sterke allrounder, met het accent op weggebruik.
Hoe krijg je een strak Sturende 75,
Groepsinkoop Uniballs Voor Stabi14mm,
En stofkapjes tbv de Stangkoppen,
Maar welke Stabi's heb je allemaal?
Koeling van de remmen,
Informatie over Sperdiffs,
Koni Geel? Of andere shocks,
Biltstein B6,
Of een totale RS circuit ophanging,
Wa watt-stangen? SCARB groepskoop,
Ervaring 75, SCARB,
En hoe krijg ik de kogels uit mijn draagarmen?
GTV6; Alles super, maar welke banden?
Enkele auto's worden/zijn hardcore straatracers (32mm RS voorstabi, Achter?? icm schroefset)
Aantal mensen kiezen voor alleen een dikkere stabilisatorstang ter vermindering van koetsrol, andere verlagen meteen de auto.
Maar is dit wel nodig? En hoeveel doet de dion-triangel? Hoeveel nut heeft het aanpakken van de rubbers daar? Wat voor effect ga ik krijgen als ik dit doe?
En misshien wel de hoofdzaak, ben ik benieuwd met welke setup de meeste hier rijden? En wat is je ervaring, waar wil je verbetering?
Mijn huidige setup :
22mm stabi in uni, achter 22mm stabi,
Torsie verlaagt, achter rode verlagingsveren,
Koni geel zachtse stand?,
Standaart rubbers, voor alsnog geen powerflex,
22mm ATE hoofdremcilinder, met Goodrich stalenremleidingen
Taroxremschijven voor, in ATE klauwen,
Standaart achter, wil ik de 'koelmod' nog voor gaan maken.
Mijn doel; Sportauto die ook Cruist. Maar als je er mee het circuit op gaat, je heerlijk bochtwerk neer kan zetten.
Het is wat tegenstrijdig, maar eigenlijk ga ik voor een sterke allrounder, met het accent op weggebruik.
Laatst gewijzigd door Melvivio op 30 mar 2011, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1581
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
blijft beetje persoonlijk natuurlijk , en heb zelf alleen 4-cil. , maar voor op straat beginnen met
-spelingsvrije fusee&stuurkogels
-uitlijning wat aanpassen weet zo uit mijn hoofd niet zo gauw niet de waarden ,max.caster
-goede sportbanden (zelf Federal SS595RS prima op droog/nat/kou)
-Casterkogels
-Bilstein B6 sport demper aan voorzijde
-Koni rood demper achter
-wat verlagen rondom
-wat zwaardere achterveren
-voorstabi 27mm
-watt-stangen met uni-ball (ik heb de Maurizio)
-voor de 4-cil. , de GTV6 torsies plaatsen
-spatplaten bij de schijven verkleinen tot het alleen stofplaat middendeel wordt
-Ate Blue remolie niet zo hygroscopisch als dot 5.1
dit heb ik op mijn sedan en is prima voor op straat en beetje spelen op circuit
viewtopic.php?f=34&t=1977" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
mijn GTV TS heeft
-GTV 6 torsies
-Koni geel dempers rondom
-beetje verlaagd
-30mm RS voor stabi
moet nog de casterkogels of powerflex, rijd b.v. normaal op Michelin Premacy 205/60-15 lekker comfortabel, nu tijdelijk met de 205/50-15 Federal's v/d sedan en voelt stugger en stuurt strakker en meer grip op polderdijkjes
75 T.S.
-doorgelast/kooi
-Casterkogels
-dikke stabi
-Watt-stangen in de uni-ball
-dikke Intrax set (special made) geen torsies
-gecamberde achteras
-uitgewogen
-staat nog op slicks, maar wordt semi-slicks
circuit set-up gebeurt niets als je op voorscherm gaat zitten, dus erg hard en alleen voor mooi asfalt bedoelt eigenlijk
-spelingsvrije fusee&stuurkogels
-uitlijning wat aanpassen weet zo uit mijn hoofd niet zo gauw niet de waarden ,max.caster
-goede sportbanden (zelf Federal SS595RS prima op droog/nat/kou)
-Casterkogels
-Bilstein B6 sport demper aan voorzijde
-Koni rood demper achter
-wat verlagen rondom
-wat zwaardere achterveren
-voorstabi 27mm
-watt-stangen met uni-ball (ik heb de Maurizio)
-voor de 4-cil. , de GTV6 torsies plaatsen
-spatplaten bij de schijven verkleinen tot het alleen stofplaat middendeel wordt
-Ate Blue remolie niet zo hygroscopisch als dot 5.1
dit heb ik op mijn sedan en is prima voor op straat en beetje spelen op circuit
viewtopic.php?f=34&t=1977" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
mijn GTV TS heeft
-GTV 6 torsies
-Koni geel dempers rondom
-beetje verlaagd
-30mm RS voor stabi
moet nog de casterkogels of powerflex, rijd b.v. normaal op Michelin Premacy 205/60-15 lekker comfortabel, nu tijdelijk met de 205/50-15 Federal's v/d sedan en voelt stugger en stuurt strakker en meer grip op polderdijkjes
75 T.S.
-doorgelast/kooi
-Casterkogels
-dikke stabi
-Watt-stangen in de uni-ball
-dikke Intrax set (special made) geen torsies
-gecamberde achteras
-uitgewogen
-staat nog op slicks, maar wordt semi-slicks
circuit set-up gebeurt niets als je op voorscherm gaat zitten, dus erg hard en alleen voor mooi asfalt bedoelt eigenlijk
Laatst gewijzigd door stephen op 02 apr 2011, 18:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- AlfettaOwner
- Forumbeheerder/Admi
- Berichten: 8996
- Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:39
- Locatie: Alfetta Forum
- Contacteer:
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Kan alleen mijn ervaring delen met de setup van de 75 EpocaTS.
- bilstein B6 rondom
- eibach achter en 3,5 cm verlaagd
- RS stabi voorzijde 28 mm met uniballs
- varlaging voorzijde ca 4,5 cm
Er zitten nog de 18IE torsies onder maar het bakje stuur snaarstrak.
Ik heb nog 105 castorkogels voor montage.
Daarnaast maken de velg/bandmaat uiteraard ook deel uit van het geheel.
Stijfheid wang en hoogte wang van de band.
- bilstein B6 rondom
- eibach achter en 3,5 cm verlaagd
- RS stabi voorzijde 28 mm met uniballs
- varlaging voorzijde ca 4,5 cm
Er zitten nog de 18IE torsies onder maar het bakje stuur snaarstrak.
Ik heb nog 105 castorkogels voor montage.
Daarnaast maken de velg/bandmaat uiteraard ook deel uit van het geheel.
Stijfheid wang en hoogte wang van de band.
Saluti Alessandro
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
Alfetta GT 1.8 - Alfa 75 Turbo QV America - Alfa 164 Super
-
- Alfetta Membro
- Berichten: 304
- Lid geworden op: 31 jan 2006, 16:51
- Locatie: Z Limburg, 161 km van de N'ring
- Contacteer:
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
De iedeale setup staat er toch al tussen mijn strak sturende daily ts
Nee is best een lastige namelijk wat (te) stug en strak sturend aanvoelt is verschilt voor veel mensen. En het is altijd een compromis.
Mijn daily zou je kunnen omschrijven als een ideale nat weer circuit setup.
Mijn ring ts is een setup voor een relatief slecht wegdek en droog weer (nurburgring nordschleife) en niet toerijkend voor een biljart laken als zandvoort bijvoorbeeld.
Nee is best een lastige namelijk wat (te) stug en strak sturend aanvoelt is verschilt voor veel mensen. En het is altijd een compromis.
Mijn daily zou je kunnen omschrijven als een ideale nat weer circuit setup.
Mijn ring ts is een setup voor een relatief slecht wegdek en droog weer (nurburgring nordschleife) en niet toerijkend voor een biljart laken als zandvoort bijvoorbeeld.
Banned.. ? Daily donky.. ==> braadwurst 325d braadwurst M336 Ringtool ==> definitely BANNED!
AR 75 24v ('87), 75 TS Ringtool ('90), AR Spider 2000 veloce ('79) SCARB 00114
AR 75 24v ('87), 75 TS Ringtool ('90), AR Spider 2000 veloce ('79) SCARB 00114
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Na aanleiding van een gesprek wat ik gehad heb op de onderdelendag in Houten een stelling.
De aangeboden uniballs voor de stabilisator stang zouden flink te leiden hebben van stof en water. Dus om ze goed te houden is het maken van een beschermhoes noodzakelijk!
Mijn idee voor deze stangkop is een omhulsel maken van PVC icm met 2 fusee hoesjes.. Andere mensen al iets verzonnen ?
Ook is de 22mm stabi nog te dik op de uiteinde, 18mm.
De aangeboden uniballs voor de stabilisator stang zouden flink te leiden hebben van stof en water. Dus om ze goed te houden is het maken van een beschermhoes noodzakelijk!
Mijn idee voor deze stangkop is een omhulsel maken van PVC icm met 2 fusee hoesjes.. Andere mensen al iets verzonnen ?
Ook is de 22mm stabi nog te dik op de uiteinde, 18mm.
Laatst gewijzigd door Melvivio op 03 mar 2011, 00:10, 2 keer totaal gewijzigd.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 3021
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Zit er niet toevallig nog een busje op de stabistang? in de originele rubbers zit een stalen bus aan de binnenkant, die kan achtergebleven zijn op de stabi, gebeurt bij de onderste draagarmen ook vaak.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gaat niet bestaat niet 😎
-
- Advanced Membro
- Berichten: 1578
- Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
- Locatie: Cuijk
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
uiteinden zijn 14mm,snel gemeten met rolmaat..niet erg precies maar zeker geen 18mm
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Edit 01-03: Heb er nog eens naar gekeken, en de stalen bus zat er nog op. Stom niet gezien, zat super vast en dacht dat het onderdeel was van de stang. Ook hadden er al 5 mensen naar gekeken, waaronder 3 docenten bij mij op school en hebben het allen niet zien zitten.
MAAR nog steeds is de stang te dik voor de stangkop; 14.08mm Du tegen 13.97mm Di stangkop.
Wat zien jullie als beste oplossing? Voorzichtig tegen de schuurband houden? Want de kogel opboren lijkt me niet wenselijk en onhandig?
MAAR nog steeds is de stang te dik voor de stangkop; 14.08mm Du tegen 13.97mm Di stangkop.
Wat zien jullie als beste oplossing? Voorzichtig tegen de schuurband houden? Want de kogel opboren lijkt me niet wenselijk en onhandig?
Laatst gewijzigd door Melvivio op 03 mar 2011, 00:12, 2 keer totaal gewijzigd.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
-
- Alfetta Novizio
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 12 jan 2008, 18:38
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Achter de stalen bus zit ook nog een losse ring, kijk maar eens goed naar de foto. Voor die uniballs kun je trouwens beschermhoesjes kopen.Melvivio schreef:Ik vind het zelf ook heel frapant, en ga er nog eens naar kijken. Ik vermoed dat het dan de stalen bus nog is die erop zit!
!
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
@Theo, kan je meer vertellen over die beschermhoesjes? Vind het leuk om vanzelf iets te proberen te maken, maar het wiel 2 keer uitvinden hoeft natuurlijk niet
De originele stabi is bijgeslepen naar 13.95mm en de stangkop zit er snoeistrak omheen! Nu nog de stang afspuitenkeer, plaats bepaling uniball bekijken en dan alles strak zetten busje, en moer.
Omdat het kon een fototje gemaakt.
De originele stabi is bijgeslepen naar 13.95mm en de stangkop zit er snoeistrak omheen! Nu nog de stang afspuitenkeer, plaats bepaling uniball bekijken en dan alles strak zetten busje, en moer.
Omdat het kon een fototje gemaakt.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
-
- Advanced Membro
- Berichten: 1578
- Lid geworden op: 24 nov 2007, 21:08
- Locatie: Cuijk
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
hoe ga je de uniball borgen op je stabi?
- giuliettaevo
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 3021
- Lid geworden op: 22 feb 2010, 19:23
- Locatie: Cuijk
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
klein gaatje boren voor een splitpen en een ring ertussen, of een gat in de kopse kant boren en draad tappen om een boutje erin te draaien waarmee je dan weer een ring op zijn plek houdt. of met een ijzerzaag een groef rondom maken en dan eens eegerring erin...
Mogelijkheden genoeg.
Mogelijkheden genoeg.
Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎
Gaat niet bestaat niet 😎
- stephen
- Advanced Membro
- Berichten: 1581
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 19:45
- Locatie: WARMENHUIZEN
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
met een snijmoer draad snijden, en dan ring en nyloc moer erop, dan is het net of het zo hoort
Giulietta Berlina 1300Ti 1960
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
Giulia 1300 ti met 2.0 1970
Giulia 1750 super 1972
Berlina 1750 1971
Alfetta 1600 1.8 Turbo 1976
75 T.S. (Turbo Speeltje)
non alfa
VW spijlbus 2.0 1964 100+ PK
HJ60 4.0D 6 cil 1983
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Mijn idee ook aan een tapset is makkelijk te komen.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Vanavond bezig de 22mm stabilisatorstang is gemonteerd.
Thuis de oude stang alvast gedemonteerd en zonder stang voorzichting naar school gereden.
De stang was al naar een d13,95mm gemaakt zodat de uniball eromheen paste. Dit is volgens mij iets te dik om er soepel M14draad op te tappen, maar met veel olie, wat zweet en gedult het voor elkaar gekregen.
De stangkop heb ik zo geplaats, al weet ik niet of dit het beste is? De moer zit volledig op draad.
Een ex monteur zei dat ik geen locktight moest gebruiken om te borgen, maar iets met een splitpen moest verzinnen. (apk eis?)
De punten zien er nog zeer goed uit, dus hoef me geen zorgen te maken op scheuren hoop ik.
En hier het resultaat gemonteerd op de auto, weer thuis in de garage.
Hoe is de positie? En maakt het verschil of je de stang verder uit zou draaien?
Rij-ervaring: De auto helt minder over en reageert sneller op sturen? Nog helt de auto behoorlijk, dus overweeg een 24mm stabi.
Maar denk dat ik ook eens moet gaan spelen de demper instellingen ed.
Thuis de oude stang alvast gedemonteerd en zonder stang voorzichting naar school gereden.
De stang was al naar een d13,95mm gemaakt zodat de uniball eromheen paste. Dit is volgens mij iets te dik om er soepel M14draad op te tappen, maar met veel olie, wat zweet en gedult het voor elkaar gekregen.
De stangkop heb ik zo geplaats, al weet ik niet of dit het beste is? De moer zit volledig op draad.
Een ex monteur zei dat ik geen locktight moest gebruiken om te borgen, maar iets met een splitpen moest verzinnen. (apk eis?)
De punten zien er nog zeer goed uit, dus hoef me geen zorgen te maken op scheuren hoop ik.
En hier het resultaat gemonteerd op de auto, weer thuis in de garage.
Hoe is de positie? En maakt het verschil of je de stang verder uit zou draaien?
Rij-ervaring: De auto helt minder over en reageert sneller op sturen? Nog helt de auto behoorlijk, dus overweeg een 24mm stabi.
Maar denk dat ik ook eens moet gaan spelen de demper instellingen ed.
Laatst gewijzigd door Melvivio op 24 mar 2011, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
-
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 7898
- Lid geworden op: 03 mei 2006, 20:49
- Locatie: Noordscheschut
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Moet je de stabi aanpassen perse Melcher?
Beheerder Database Alfetta, GT, GTV(6)
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Hoe bedoel je? Heb 2 dingen moeten doen voor de bevestiging van deze stangkop.
De diameter stabi einde van 14.6 naar 13,95mm schuren,
Draad getapt op het einde vd stag, zodat de kogel zonder speling gemonteerd is. (maakt het effect directer)
Dat laatste ook meteen zodat de uniball er niet af schuift tijdens rijden.
De diameter stabi einde van 14.6 naar 13,95mm schuren,
Draad getapt op het einde vd stag, zodat de kogel zonder speling gemonteerd is. (maakt het effect directer)
Dat laatste ook meteen zodat de uniball er niet af schuift tijdens rijden.
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
-
- Alfetta Novizio
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 12 jan 2008, 18:38
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Als je een serieuze dikke stabi aan de voorkant monteert dan gaat je GTV een sterker onderstuurt gedrag vertonen. Om maximaal te profiteren zou je ook wat meer camber moeten zetten. Zou ik niet verwachten van een 22 mm stangetje.
Een stabi van een 75V6 is 24 mm en die is pasklaar te monteren. (na aanpassing voor de uniballs...)
Een stabi van een 75V6 is 24 mm en die is pasklaar te monteren. (na aanpassing voor de uniballs...)
- Melvivio
- Advanced Membro
- Berichten: 1842
- Lid geworden op: 30 jul 2010, 17:10
- Locatie: Heeze (Ehv)
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
@Theo; klopt. Gister en vandaag flink stuk gereden en heb de rij-ervaring ook bijgesteld:
De auto helt minder over en reageert sneller op sturen? Nog helt de auto behoorlijk, dus overweeg een 24mm stabi.
Vermoeden heb ik dat het glijden een combinatie was van teveel gas, koude banden en een dalende bocht.
Ook wil ik een toevoeging maken op deze constructie, namelijk het plaatsen van Gummiestofhoesjes voor over de stangkoppen.
Misschien staat het bedrijf open voor een groepskoop, want 7,25€ per stuk is behoorlijk prijzig.
Dus hebben mensen interesse hiervoor? :
De auto helt minder over en reageert sneller op sturen? Nog helt de auto behoorlijk, dus overweeg een 24mm stabi.
Vermoeden heb ik dat het glijden een combinatie was van teveel gas, koude banden en een dalende bocht.
Ook wil ik een toevoeging maken op deze constructie, namelijk het plaatsen van Gummiestofhoesjes voor over de stangkoppen.
Misschien staat het bedrijf open voor een groepskoop, want 7,25€ per stuk is behoorlijk prijzig.
Dus hebben mensen interesse hiervoor? :
~.:Fantastico Nero 819B Mica & Canna di Fucile Metalic 1980 Alfa Romeo GTV6 3.0 24v:.~
- Fetta
- Alfetta Transaxle Guru
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: 24 feb 2006, 22:02
Re: 116 onderstel Setup, Ideeen en ervaringen
Ja, ik.
get in, sit down
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!
shut up and hold on!
Everybody, please buy a Hybrid!!
...I f*ckin' need the gas!