Op de foto lijkt het nog wat maar zit serieus werk aan deze GTV, maar dit ga ik mondjesmaat doen. De techniek is verder aardig goed alleen de koetst is er niet best aan toe en de motor heeft zijn beste tijd gehad. Hier heb ik al een ander voor die ik eind deze maand ga halen. APK is geloof ik geldig tot eind september. Ik maak er een rijdend project van en als ik de GTV ga halen start ik wel een topic bij "projecten" zoals dat hoord. Maar reken niet op te veel posts eerst, omdat mijn andere GTV6 de hoogste prioriteit heeft. Wat rot is aan de rode wordt makkelijk en low budged gemaakt en ik wil er lekker mee gaan rijden en soms even raggen. Waar ik wel zeer content mee ben is de zeer goede bak die er onder zit. Deze behoefd even de aandacht omdat de schakelstang niet geheel goed zit. Er zitten zeer goede banden onder en het interieur is ook best redelijk als ook de remmen nu. Heb deze GTV vaak vervloekt, maar het bloed stroomd waar het niet gaan kan.
Mocht deze met de tijd blijven rijden dan rol/spuit ik hem in een andere kleur, geel met zwart zoals de luigi of zo dit lijkt mij wel een uitdaging om te doen.