Dat houd het wel spannendjasparon schreef:ja, ik weer met mijn grote mondGTV schreef:jasparon schreef:Ja, zondag...en ik heb mijn portie wel gehadop dat andere forum...
ik had het gelezen
leuke Pb gehad ook...
Nee helaas niks spannends meer te weten gekomenGTVke schreef:Hoezoe grote mond ?
Ik vind dat jij en de moderator op een fatsoenlijke manier een moeilijk probleem hebt aangekaart .
Als ik het me goed voor de geest kan halen is dat in het verleden ook een paar keer gebeurd aan het adres van Dickamerica .
@GTV : Roy , ik heb nog iets nieuws ontdekt over ''het beest ''.
De foto rechtsboven op pagina 79 van KB #73 is niet van het beest zoals wordt vermeld maar is een foto van de Alfetta GT van Michel Lauria die ook met Stella Artois sponsering reed .
Deze wagen bestaat helaas niet meer , ze werd gecrached door Q. Bovy tijdens de qualificatieritten ter voorbereiding van de 24H Spa '77 .
Iid dat forum is niet meer wat het geweest isFetta schreef:daarom post ik (bijna) nooit op dat forum: schreeuwen, afzeiken, ander mans mening niet waarderen, betweters, newbie's afzeiken etc...
Leest wel leuk weg soms.
Het kan nóg erger: zit vaker op andere fora (non-alfa), en daar kunnen ze d'r écht wat van. Je wordt gewoon compleet afgebrand door de "vaste" bezoekers.....
"n forum is een praatportaal, voor de kenners en de nitwits, dus als je daar post, is de kans groot dat je ook reakties krijgt die je liever niet wil lezen.
Kom op zeg: ieder z'n ding.
@Parliri: loat mer lekker wejjuh....