omdat ik de maximale genietfactor uit mn autos wil halen zal deze er ook aan moeten geloven. op dit moment zijn er al wat modificaties gedaan: casterball conversie gele konis en ronal a1 , helaas zit ook nog de 2.5 motor er in.
als eerste .gaan die konis er onder weg, die bevallen me totaal niet, binnenkort dus te koop, ze worden vervangen door bilsteins, dan gaat de wagen ook een cm of wat naar beneden.
ik wil er een ander interieur in hebben, met name de voorstoelen(oude type), bieden geen goede zitpositie, dus opzoek naar een paar scheel/recaro/ass/konig oid stoelen
stuurwiel , is veel te plat , gaat er ook uit, moet een deep dish worden
wielen, ronal a1.......wel een beetje gewoontjes, ik wil liever een paar 16" hebben bbs stijl honingraat of mesh, ik heb zelf nog een set 17" speedline 2311 liggen maar dan heb ik nog een voornaaf van een alfa sei nodig, ze zijn nl steek 112......we zien wel
motor, 2,5 12v, fantastisch klinkend machientje, maar niet echt wereldschokkend sterk, een paar opties ben ik aan het overdenken, een 3l op de kop tikken(dure optie) , van de voor mij beschikbare onderdelen een leuk blokje opbouwen, uitgewogen, geflowed 2,5 met 3l zuigers, of twee turbos erop, of een combinatie, aangestuurd door kdfi
remmerij, opzich remt hij prima, misschien een upgrade naar omp
en er zullen nog wel meer dingen komen