Al een tijdje geen update hiero... Dat krijg je als je aan een sedan bezig gaat terwijl j dat helemaal niet wil eigenlijk.
Vandaag was het plan om aan de sedan bezig te gaan. Ik wilde een tunnel gaan maken en motorsteunen e.d. Alleen kwam er dus ineens iets tussendoor en moest ik vanmorgen een vriend helpen. Pas vanmiddag kon ik iets gaan doen en toen kwam ik erachter dat mijn broertje mijn takel had geleend en nog niet teruggebracht

Toen kon ik dus geen motor in de sedan hangen om te kijken hoe ik uitkom voor de tunnel. Ik had dus redelijk de pest in...
Uiteindelijk was ik het gezeik met de sedan zat en ben ik maar wat aan de GTV gaan doen, die staat lekker in de tuin en het was goed toeven buiten. Ik heb de kofferruimte schoon gemaakt en een likje verf gegeven, ook rond de achterlichten heb ik het helemaal blank gemaakt en het een laagje zinkspray gegeven. Daarna nog een aantal gaatjes dichtgemaakt, antenne, knipperlicht links en ruitenveger links. Ook het laatste stuk dat in de tunnel moest komen heb ik gauw even erin gemaakt. En tot slot heb ik in de neus wat meer ruimte gemaakt voor de intercooler en radiateur.
Het is dus toch nog een redelijk productief dagje geworden.

Met de slijptol en het lasapparaat past alles...
Gaat niet bestaat niet 😎