Weer lekker opgeschoten:
zo zag ie er uit:
nieuwe knipperlichtglaasjes, middenstrip, alle ijzerwerk gestraald en goed ingesopt en afgelakt, bumperhoekjes prof laten spuiten, bumper uitgedeukt en opgeboend: ben erg blij met het resultaat!
Nieuwe benzinepomp zit ook definitief vast. Was nog aan het wachten op één papieren pakking die gisteren was binnengekomen:
Daarna gestart aan de pedaalunit + rembekrachtiger. Eerst oude eruit (ouderwets op de rug in de meest onmogelijke standjes onder de sturkolom liggen frotten om die 5 moertjes los te krijgen

)
Het plaatwerk onder de rembekrachtiger en pedaalbak was 100% hard, op wat vliegroest na.
de pedaalbak kon wel een schrobbeurt gebruiken, na wat TLC zag ie er weer fris uit:
De nieuwe HKC gelijk afgesteld als de oude, om alles hetzelfde te krijgen/houden:
ook 'n nieuwe HRC: hij is iets langer dan de oude
bij montage van de HKC niet vergeten om de veer schoon te maken, die vertoonde ietwat roest, wat weer tegen het rubber van de HKC aankomt. Schoongemaakt en ingevet, nieuwe splitpen erin en klaar.
gelijk ook nieuwe pakking erop, tussen schutbord en pedaalbak:
Dan de nieuwe bekrachtiger: die bleek toch anders te zijn. Smaller in diameter en iets dikker. Ik weet niet of dit wat uitmaakt voor de bekrachtiging....
Ik heb de oude bekeken, die gaat er toch weer op. Geschuurd en vers gespoten in glans zwart. Hij hangt nu te drogen, morgen erop schroeven. Origineel ATE-stickertje heb ik heel eraf weten te halen, is van een soort dikker plastic, die kan er dus weer fijn op.
Ook de PU-stabirubbers waren binnen, ze passen perfect:
Onderste radiateurslang nog even en een verse dynamoriem.