![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Vandaag weer stug verder.
Allereerst de onsteking onder handen genomen: geheel schoon gekrabt en geschuurd, d'r gaat straks een laag blanke lak overheen om het geheel te beschermen.
De vervroeger heb ik alvast in de primer gezet, moet nog een bus lak op de juiste kleur scoren.
Twijfelde mbt passiveren, toch maar gekozen voor het spuitwerk.
Da's iets voor volgende week.
![Afbeelding](http://alfetta-transaxle.nl/projecten/1.8sedan82%28Fetta%29/1.8sedan82_30.jpg)
Pedaalhuis + bekrachtiger: deze was gedurende de nacht al aardig uitgehard. Geen 10+ spuitwerk, maar het voldoet goed.
De boel weer netjes in elkaar gezet met frisse moertjes.
Nieuwe HRC erop. Het oude reservoir heb ik goed schoon gekregen, dus dat blijft voorlopig. Misschien ooit nog eens een nieuw scoren ergens, nu even niet.
![Afbeelding](http://alfetta-transaxle.nl/projecten/1.8sedan82%28Fetta%29/1.8sedan82_31.jpg)
en inbouwen die hap:
![Afbeelding](http://alfetta-transaxle.nl/projecten/1.8sedan82%28Fetta%29/1.8sedan82_32.jpg)
Was nog effe pielen met de pedalen, maar het ziet er naar uit dat mijn eerdere metingen qua slag voor koppelingspedaal aardig klopten. Even afwachten.
Daarna de bobine en bijhorende alu-houder ontvet en voorzien van nieuw laklaagje.
Verse schroefjes, puntjes opgeschuurd. Het geheel kan er weer mee door:
![Afbeelding](http://alfetta-transaxle.nl/projecten/1.8sedan82%28Fetta%29/1.8sedan82_33.jpg)
Tot slot de ruitenwissermotor ontvet, voorzien van vers schroefmateriaal.
Beschermkap/plaatwerk opgeschuurd en in de primer en afgelakt. Ook weer inbouwklaar.
![Afbeelding](http://alfetta-transaxle.nl/projecten/1.8sedan82%28Fetta%29/1.8sedan82_34.jpg)
![Afbeelding](http://alfetta-transaxle.nl/projecten/1.8sedan82%28Fetta%29/1.8sedan82_35.jpg)
Bovenste draagarmen liggen ook inmiddels bij de straler, die gaan volgende week erop.
Dan kan ik ook de voorophanging afmaken.
Ik heb een vraag mbt de ontsteking: de rubber afdichtring halverwege de schacht is erg ruim. Maakt dit wat uit, of moet dit strak rond de ontsteking zitten, dus vervangen?
Zo ja,welke maat is dit?