Alfetta weer eens tevoorschijn gehaald afgelopen woensdag,en toch wat opstart perikelen.
-koppeling bleef plakken, kon dus niet schakelen,in zijn 1 gestart en met koppeling in & paar keer abrupt remmen kwam deze weer los .
-electrische pomp lekte door pakking heen
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
dag later andere pomp gepakt, en toen was het over
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
dus maar niet gewisseld
-ontsteking bijgesteld & alle connectoren gereinigd, loopt nu wat beter vanaf 4000/min compressie was gewoon 10 bar (terwijl eerder overal 7,5bar gemeten
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
)
-stuk uitlaat net voor de einddemper was vergaan, hier dus een andere bocht aan gelast, einddemper hangt gelijk wat beter.
-vandaag klein akkefietje,waardoor koplamp vol water kwam te staan , en ontsteking en benzinepomp beetje nat werden, net als vloerbedekking bijrijders kant
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
-in het zonnetje gelijk maar her en der wat roestplekjes aangepakt
-later op weg naar huis, nog een waterslang lek (schuurde langs koelvin behuizing), deze ingekort en bij eerste het beste huis om water gevraagd, kwam er toen achter dat ik mijn sleutels vergeten was, maar ondertussen was er niemand meer in de loods, dus ergens sleutel geleend.
-op weg naar huis begaf de electrische benzine pomp het, had gelukkig een nw. bij me, en deze dus ergens langs de weg geplaatst (andere pomp, ander montage en andere aansluitstekkers)
Daarna probleemloos mijn weg vervolgd.
Had niet helemaal mijn dag zeg maar, maar alfetta rijdt wel weer lekker.
Heb het plan ermee naar Italia a Zandvoort te gaan de 24e, maar werkt niet echt mee zeg maar