Weer even een update voor diegene die dat leuk vinden
Met hulp en advies van wat mede alfisti is de auto flink verbeterd de laatste maanden en na proefrit bijna Zolderwaardig gebleken, bijna omdat er toch nog wat dingen verbetering behoeven
Dingen die de afgelopen maanden aangepakt zijn :
Remmen : zitten nu 305 mm GTA remmen aan de voorzijde, CL RC6 blokken, EBC Turbo groove schijven, luchtkoeling via airducts bumper
75 TS aan achterzijde outboard, CAR schijven, EBC Blue blokken, Wilwood remdrukregelaar, ATE blue racing remolie, 25 mm HRC
Versnellingsbak v.v. nieuwe syncros en een lager, nieuwe koppeling en hulpkoppelingcylinder
Ophanging voorzijde : 33 mm torsies, Bilstein dempers, 32 mm stabi, 105 caster kogels
Ophanging achter: gecamberde Dion, 70 kg Intrax veren, Bilstein, Watt stangen op Uniball en gelagerde wybert, SZ kogel
Heb de 3 delige compomotivs gemonteerd v.v. Federal 595 RSR 205/45/16
Ts motor wordt momenteel eens goed nagekeken door bevriend Alfist, ook moet er nog een grotere radiator worden ingebouwd, zit te denken aan een
GTV6 radiator, moet volgens mij passend te krijgen zijn zonder al te veel troubles
16 Oktober dit geheel een keer uitlaten op Zolder om te kijken hoe dit zich houdt allemaal en eventueel kleine wijzigingen aan te brengen, indien dit pakketje OK dan eens na gaan denken over de visuele afwerking van het masjien, heb ondertussen de Martini striping verwijderd en volgens sommigen is dit al een hele verbetering, auto wordt nog gespoten komende winter en lijkt me leuk om er dan een period look aan te geven maar twijfel nog
Ook moet er nog verluchting worden voorzien voor de rijder, wordt gedaan na het spuitwerk in combinatie met nieuw lexaan dan
Auto was bedoeld als low budget trackday autootje maar dat is ondertussen een beetje uit de hand aan het lopen